افتتاح فاز اول دولت الکترونیک تا پایان سال

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرایی شدن فاز اول دولت الکترونیک تا پایان سال جاری خبر داد. وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن این فاز گفت: بایدهر چه سریعتر خدمات الکترونیک وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ارائه کننده خدمات به مردم به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار گیرد تا مردم راحت تر […]

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرایی شدن فاز اول دولت الکترونیک تا پایان سال جاری خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن این فاز گفت: بایدهر چه سریعتر خدمات الکترونیک وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ارائه کننده خدمات به مردم به صورت الکترونیکی در دسترس مردم قرار گیرد تا مردم راحت تر به این خدمات دسترسی داشته باشند.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات دسترسی کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط به شبکه انتقال داده‌ها مهیا شده و زیرساخت‌های آن آمادگی ارائه خدمات را در این بستر دارا می باشد.

واعظی اظهار داشت: کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف صورت گرفته که بایستی به این اقدامات سرعت بیشتری داده شود و دیگر وارد عمل شویم و از برگزاری جلسات عبور کنیم تا مردم هر چه سریعتر لذت دریافت خدمات الکترونیک را در هر بخش و سازمان احساس کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر فعالیت‌های زیرساختی که هم اکنون آماده بهره برداری می‌باشند، گفت: فعالیت‌های خوب زیرساختی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته که اهم آنها عبارت است از سامانه کارپوش ایرانیان، مرکز تبادل ملی اطلاعات، سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، سکوی دولت همراه، سامانه سیستم ملی کاتالوگ داده‌ها، سامانه مدیریت ساختار و خدمات دولت، پنجره خدمات واحد دولت هوشمند و پنجره واحد پایش محیط کسب و کار که با ایجاد مرکز ملی تبادل اطلاعات کلیه زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و آمادگی راه‌اندازی فاز نخست وجود دارد و ان شاءالله تا پایان سال مراسم افتتاح دولت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ده‌ها وزارتخانه و سازمان در حال حاضر آماده افتتاح خدمات جدید خود هستند گفت: دستگاه های ارائه کننده این خدمات عبارتند از وزارت بهداشت، وزارت تعاون کار و امور اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت خارجه، وزارت نیرو، بانک مرکزی، میراث فرهنگی و وزارت اقتصاد و دارائی.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال