توییت انیمیشنی ایلان ماسک برای معرفی نحوه ارسال نسل جدید ماهواره های اینترنتی استارلینک

ایلان ماسک در توییت اخیر خود از یک انیمیشن استفاده کرده است تا بتواند از طریق آن نحوه ارسال نسل جدید ماهواره های اینترنتی استارلینک به فضا را نشان دهد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شخصیت پز مربوط به آبنبات های خوشبو کننده دهان است که فروش آن همراه با یک نگهدارنده […]

ایلان ماسک در توییت اخیر خود از یک انیمیشن استفاده کرده است تا بتواند از طریق آن نحوه ارسال نسل جدید ماهواره های اینترنتی استارلینک به فضا را نشان دهد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شخصیت پز مربوط به آبنبات های خوشبو کننده دهان است که فروش آن همراه با یک نگهدارنده و پخش کننده که در آن شخصیت های سرگرم کننده کارتونی وجود دارند انجام می گیرد. به نظر می‌رسد ماسک در توییت اخیر خود طراحی موشک استارشیپ را به نگهدارنده های آبنبات پز تشبیه کرده است. وی با به اشتراک گذاری انیمیشن جدیدی در صفحه توییت نشان داد چگونه یک موشک سوپرهوی ۲۱۶ میلیون دلاری می‌تواند همانند آبنبات های موجود در پخش کننده پز ماهواره های استارلینک را در فضا رها کند.

 همچنین وی به شوخی در مورد ساخت یک مدل واقعی استارلینک برای آبنبات های پز توسط اسپیس ایکس توییت دیگری را منتشر کرد. به گفته اسپیس ایکس، استارشیپ به عنوان قدرتمندترین پرتابگر جهان می تواند بیش از ۱۰۰ تن وزن را تحمل کرده و آن را به مدار زمین حمل کند. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از استارشیپ برای قرار گیری ماهواره های نسل بعدی استارلینک در مدار استفاده کند.

تاکنون از موشک های فالکون 9 برای ماهواره های اینترنتی استفاده شده است اما اسپیس ایکس قصد دارد نسل بعدی ماهواره ها به نام Starlink V2 را با کمک موشک استارشیپ در مدار مستقر کند. به گفته ماسک ماهواره ۷متری استارلینک ۲ تنها توسط استارشیپ حمل خواهد شد و فالکون ۹ قابلیت حمل آن به مدار را نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال