ایلان ماسک برای مشاهده توییت ها محدودیت ماهانه در نظر میگیرد

یک منبع آگاه اعلام کرد ممکن است به زودی سیستم پی وال در توییتر مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته وی ایلان ماسک به دنبال پیاده سازی این سیستم است. در صورت فعال شدن این سیستم توییتر در ماه تنها برای مدت زمانی محدود رایگان خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل […]

یک منبع آگاه اعلام کرد ممکن است به زودی سیستم پی وال در توییتر مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته وی ایلان ماسک به دنبال پیاده سازی این سیستم است. در صورت فعال شدن این سیستم توییتر در ماه تنها برای مدت زمانی محدود رایگان خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیر عامل جدید توییتر بدنبال ایجاد تغییرات اساسی در این شبکه اجتماعی است. یکی از این تغییرات اصلی مربوط به ایده ای جنجالی است که هنوز بطور رسمی اعلان نشده است. گزارش جدیدی مدعی شد که ماسک به دنبال ایجاد نسخه پی وال است.

طبق گزارش منتشر شده در پلتفرمز، طبق صحبت های اخیر ماسک با یکی از مشاوران، ممکن است کاربران نسخه رایگان توییتر تنها امکان خواندن تعداد مشخصی توییت در ماه داشته باشند. با توجه به اینکه هنوز این ایده توسط ماسک عملی نشده است و ممکن است بزودی کل توییتر مبتنی بر پی وال اداره شود.

پی وال پیش از این نیز در دنیای رسانه و خبرگزاری ها وجود داشته است. بدین معنی که افراد برای دسترسی به مقالات اختصاصی باید پول پرداخت کنند. البته توییتر هرگز چنین سیستمی را پیش از این نداشته است.

ایده ماسک استفاده از توییتر بصورت رایگان تنها برای مدت زمانی کوتاه است. ادامه استفاده از این شبکه اجتماعی منوط به پرداخت هزینه است. حتی ممکن است محدودیت های کاربران عادی نیز افزایش یابد تا آنها به سمت خرید نسخه اشتراکی و همچنین افزایش درآمد توییتر باشند. پلتفرمرز ایده پی وال شدن توییتر را تنها در حد یک بحث می داند و عملی شدن آن حتی پس از تایید نیز به زمان نیاز دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال