ایلان ماسک به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود است

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد در صورت عدم انجام موفقیت آمیز قرارداد با توییتر و خارج شدن از این معامله پلتفرم اجتماعی خود را راه اندازی کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل تسلا اخیرا در بین مجموعه ای از توئیت های پاسخ به سوالات افراد در مورد خرید توییتر […]

به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد در صورت عدم انجام موفقیت آمیز قرارداد با توییتر و خارج شدن از این معامله پلتفرم اجتماعی خود را راه اندازی کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل تسلا اخیرا در بین مجموعه ای از توئیت های پاسخ به سوالات افراد در مورد خرید توییتر و یا فروش بخشی از سهام خود در تسلا، توییتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد وی به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی مخصوص به خود است.

ماسک در این توئیت تنها آدرس دامین تک حرفی را ارائه کرده و دیگر جزئیاتی از پلتفرم رسانه اجتماعی خود نگفته است. طبق این توئیت احتمالاً در صورتی که میان ماسک و توییتر هیچ گونه توافقی انجام نگیرد وی به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی خود خواهد بود و ممکن است این شبکه اجتماعی آدرسی شبیه X.Com داشته باشد.

 طبق اعلان DigitalTrends مالکیت دامین X.Com پیش از این به ماسک تعلق داشت. این دامنه که اکنون به عنوان یک بانک آنلاین شروع به کار کرده است توسط ماسک از سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و سپس در سال ۲۰۰۰ با یکی از رقبای خود ادغام شد. پس از آن ماسک مجدداً این دامین را از پی پال خریداری و اکنون به صورت یک پس زمینه سفید با یک حرف X در گوشه سمت چپ قابل مشاهده است.

 در صورتی که ماسک به دنبال راه اندازی شبکه اجتماعی خود باشد باید به دنبال سرنخ هایی در X.Com باشیم. وی پیش از این موضوع اعلام کرده بود هدف وی از خرید توییتر کاهش سانسور محتوا و رمز گذاری پیام ها به طور کامل بوده است. البته ایده های وی تا زمان تکمیل معامله با توییتر برای اعمال در این شبکه اجتماعی قابل اعمال نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال