وعده ایلان ماسک برای عرضه قابلیت انتشار توییت های طولانی

ماسک اعلام کرد به زودی کاربران توییتر می توانند توییت های طولانی ارسال کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک از ارسال توییت های طولانی خبر داد. همچنین وی اعلام کرد بخش جستجوی توییتر نیز با تغییرات مهمی همراه خواهد بود. ماسک به عنوان مالک فعلی توییتر اعلام کرد کاربران این […]

ماسک اعلام کرد به زودی کاربران توییتر می توانند توییت های طولانی ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک از ارسال توییت های طولانی خبر داد. همچنین وی اعلام کرد بخش جستجوی توییتر نیز با تغییرات مهمی همراه خواهد بود.

ماسک به عنوان مالک فعلی توییتر اعلام کرد کاربران این شبکه اجتماعی به زودی می توانند از قابلیت جدید آن استفاده کرده و متن های طولانی را در توییت استفاده کنند. هنوز زمان عرضه این قابلیت اعلام نشده است. اما ماسک وعده داد با عرضه این قابلیت دوران استفاده از اسکرین شات دفترچه یادداشت تمام می شود.

در حال حاضر کاربران برای نوشتن متن های طولانی از دفترچه یادداشت استفاده می کنند. سپس از آن اسکرین شات گرفته و آن را منتشر می کنند. به گفته ماسک در حال حاضر این شبکه اجتماعی روی ابزارهای جدید برای افزایش درآمد محتوا سازان کار میکند. همچنین سیستم جستجوی توییتر نیز به زودی شاهد تغییراتی خواهد بود. به گفته وی این بخش نیز در زمانی سریع بهبود خواهد یافت.

البته کار روی متن های طولانی پیش از حضور ماسک در این شرکت آغاز شده بود. در ابتدای سال نیز یک افشاگر از آغاز بخش جدیدی به نام مقالات در توییتر خبر داده بود. بروزرسانی شب گذشته این پلتفرم نیز با هدف اضافه شدن ویژگی های جدید سرویس توییتر بلو بود. این سرویس هنوز تکمیل نشده و مراحل آزمایشی را می گذراند. پس از دوره آزمایشی توییتر بلو ۸ دلاری برای کاربران با قابلیت های گفته شده فعال خواهد شد. از مهمترین ویژگی این سرویس ارسال ویدئوهای طولانی تر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال