پروژه چت بات ایلان ماسک به طور مخفیانه پیش می رود

منابع آگاه اعلام کردند ایلان ماسک به طور مخفیانه بخش زیادی از سرورهای اوراکل را پیش خرید کرده و هویت خود را مشخص نکرده اما وی شناسایی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک پیش از این از توسعه چت بات جدید خبر داده بود. وی که پروژه خود را بطور […]

منابع آگاه اعلام کردند ایلان ماسک به طور مخفیانه بخش زیادی از سرورهای اوراکل را پیش خرید کرده و هویت خود را مشخص نکرده اما وی شناسایی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک پیش از این از توسعه چت بات جدید خبر داده بود. وی که پروژه خود را بطور مخفیانه توسعه می دهد چت بات TruthGPT را رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه این چت بات به قدرت پردازشی بالایی نیاز دارد او به سراغ سرورهای شرکت اوراکل رفته است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Wccftech، ماسک شرکت جدیدی با. نام X corp تاسیس کرده بود. این فرد اکنون به دنبال استخدام مهندسان متخصص شرکت گوگل دیپ مایند است.

از دیگر اقدامات مایک برای توسعه چت بات جدید خود خریداری حدود ده هزار کارت گرافیک انویدیا بوده است. همچنین ماسک در مورد چت بات خود گفته بود قرار است این چت بات حقیقت را بیان کند و این موضوع تفاوت عمده ای بین آن و چت بات های دیگر ایجاد می کند. ماسک هدف چت بات خود را درک ذات کیهان خواند و گفت این چت بات هرگز برای نابودی انسان ها نخواهد بود.

منابع آگاه اخیرا اعلام کردند فردی به صورت ناشناس ظرفیت های سرور اوراکل را پیش خرید کرده است. به همین دلیل تعداد زیادی از استارتاپ ها اکنون از سرورهای شرکت های دیگر استفاده می کنند. خدمات ارائه شده توسط سرورهای اوراکل نقش مهمی در پردازش های هوش مصنوعی دارد. این منابع فرد ناشناس را ایلان ماسک معرفی کرده اند‌.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال