تیم حقوقی ایلان ماسک جک دورسی را به دادگاه می آورند

تیم حقوقی ایلان ماسک از مدیرعامل سابق توییتر درخواست کردند تا در دادگاه مربوط به ماسک و توییتر حضور داشته باشد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دادگاه ایلان ماسک و توییتر در ۲۵ مهرماه برگزار می شود تا وضعیت قرارداد خرید این شبکه اجتماعی توسط ماسک مشخص شود. اکنون تیم حقوقی ماسک […]

تیم حقوقی ایلان ماسک از مدیرعامل سابق توییتر درخواست کردند تا در دادگاه مربوط به ماسک و توییتر حضور داشته باشد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دادگاه ایلان ماسک و توییتر در ۲۵ مهرماه برگزار می شود تا وضعیت قرارداد خرید این شبکه اجتماعی توسط ماسک مشخص شود. اکنون تیم حقوقی ماسک از جک دورسی نیز درخواست کرده اند تا در این روز در دادگاه حضور یابد. علاوه بر آن بر اساس حکم قاضی آنها می توانند دو نفر دیگر یعنی کیوان بیک پور مدیر محصول سابق توییتر و بروس فالک که در همان تاریخ از توییتر خارج شده بود نیز به دادگاه دعوت کنند.

 پیشنهاد خرید توییتر توسط ایلان ماسک از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری مطرح شد و پس از بررسی هیئت مدیره این پیشنهاد با موافقت آنها رو به رو شد. طی این پیشنهاد ماسک باید توییتر را به ارزش ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند. اما طولی نکشید که ماسک پیشنهاد خرید خود را پس گرفت و اعلام کرد به دلیل وجود حساب های کاربری جعلی و فیک تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بسیار کمتر از رقم اعلام شده توسط توییتر است. در صورتی که این معامله توسط ایلان ماسک فسخ شود وی باید یک میلیارد دلار غرامت به توییتر پرداخت. اما در صورتی که که بتواند اطلاعات ارائه شده از سوی توییتر را نقض کند روند کار تغییر می کند.

 اکنون تیم حقوقی ماسک قصد دارند جک دورسی را نیز در دادگاه حاضر کنند. طی این درخواست آنها فهرستی از اطلاعات جک دورسی را نیز خواستار شدند. همچنین اطلاعاتی در مورد تعداد کاربران فعال توییتر توسط تیم حقوقی از جک دورسی درخواست شده است. حال باید دید دورسی چه اطلاعاتی را در روز دادگاه اعلام خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال