محققان معتقدند که حتی کندی سرعت اینترنت هم باعث بروز استرس در انسان می‌شود

این شما تنها نیستید که با کند بودن سرعت اینترنت و دیر لود شدن ویدیوها اعصاب‌تان را از دست می‌دهید و دچار استرس زیادی می‌شوید. شرکت Ericsson در جدیدترین تحقیقات خود نشان داد کاربرانی که با دیر لود شدن ویدیوها مواجه می‌شوند دچار استرسی می‌شوند که می‌توان این استرس را با مشاهده‌ی فیلم‌های ترسناک مقایسه کرد. شرکت […]

این شما تنها نیستید که با کند بودن سرعت اینترنت و دیر لود شدن ویدیوها اعصاب‌تان را از دست می‌دهید و دچار استرس زیادی می‌شوید. شرکت Ericsson در جدیدترین تحقیقات خود نشان داد کاربرانی که با دیر لود شدن ویدیوها مواجه می‌شوند دچار استرسی می‌شوند که می‌توان این استرس را با مشاهده‌ی فیلم‌های ترسناک مقایسه کرد. شرکت سوئدی Ericsson نام تحقیقات خود را ” استرس دیر لودشدن ویدیوها‌ ” گذاشته و بر روی 30 نفر تحقیقات خود را انجام داده است.

شرکت اریکسون با در نظر گرفتن فعالیت مغز، ضربان قلب و عمل‌کرد آن نشان داد که هنگام دیر لود شدن ویدیوهای اینترنتی به علت کندی سرعت اینترنت، ضربان قلب فرد حدود 36 درصد افزایش می‌یابد. آن‌ها نشان دادند که اگر تنها دو ثانیه ویدیوی مورد نظر ما دیرتر لود شود ضربان قلب فرد به دوبرابر افزایش پیدا می‌کند. اگر این میزان به شش ثانیه افزایش یابد میزان استرس فرد به شدت افزایش یافته و بعد از گذشت شش ثانیه، فرد به حالت عادی باز می‌گردد. بعد از به اتمام رسیدن این شش ثانیه، کاربران عمل‌کردهای مختلفی را از خود به جا می‌گذارند که نشان می‌دهد دیگر برای لودشدن آن ویدیو مشتاق نیستند.

احتمالا شما نیز این تجربه را داشته‌اید. کافی است با سرعت اینترنت پایین و دیر لود شدن ویدیوهای اینترنتی مواجه شوید تا اعصاب خود را از دست دهید و دچار استرس شوید. شرکت اریکسون نتایج کامل این تحقیقات را به طور کامل منتشر کرده و در اختیار عموم گذاشته است. شما می‌توانید نتایج کامل این تحقیقات را از اینجا دانلود کنید تا اگر با کندی سرعت اینترنت مواجه شدید حداقل نگاهی به این نتایج بیندازید تا اوقات خود را در هنگام کندی اینترنت پر کنید!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال