چیپست اگزینوس 8895 سامسونگ با سرعت بالاتری تصویر را پردازش می‎کند

گوشی‎های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 سامسونگ، همگی دارای چیپست اگزینوس 8890 این شرکت هستند. انتظار می‎رود مدل‎های رده‎بالای سال بعد این غول کره‎ای نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ دارای سیستم روی چیپ اگزینوس 8895 باشند. این تراشه در اوایل تابستان در وب‎سایت واردات- صادرات هندی Zauba ظاهر شد […]

گوشی‎های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 سامسونگ، همگی دارای چیپست اگزینوس 8890 این شرکت هستند. انتظار می‎رود مدل‎های رده‎بالای سال بعد این غول کره‎ای نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ دارای سیستم روی چیپ اگزینوس 8895 باشند. این تراشه در اوایل تابستان در وب‎سایت واردات- صادرات هندی Zauba ظاهر شد و بر طبق گفته‎ی کارشناسان بر اساس فرآیند 10 نانومتری ساخته می‎شود.

طبق گزارشی که از کشور چین به گوش می‎رسد، چیپست اگزینوس 8895 دارای یک پردازنده با سرعت کلاک 3 گیگاهرتز است. چنین قدرتی به این پردازنده اجازه می‎دهد تا سرعت پردازش تصویر را 70 درصد بیشتر کند، گفته می‎شود تمرکز اصلی گلکسی اس 8 بر امر عکاسی خواهد بود، در نتیجه استفاده از چنین چیپستی منطقی به نظر خواهد آمد. علاوه بر این، این تراشه گفته می‎شود برای کار با توان کم و با حداکثر توان مصرفی که بالاتر از 5 وات نیست بهینه می‎شود.

در یکی از بنچمارک‎های وب‌‎سایت GeekBench تستی با داشتن نام این چیپست صورت گرفت و پردازنده آن در بخش تک هسته امتیاز 2301 و در بخش چند هسته امتیاز عالی 7019 را به دست آورد. اسم رمزی اگزینوس 8895، طبق لیستی که در وب‎سایت Zauba به چشم می‎خورد، Kanchen است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال