چیپست اگزینوس 8895 سامسونگ در بنچمارک Geekbench امتیاز بیشتر از 7000 به دست آورد

در حال حاضر دو گوشی گلکسی S8 و +S8 جزو برترین گوشی‎های اندرویدی موجود در بازار قرار می‎گیرند. هر کدام با توجه به چیپست به کار گرفته شده دارای دو مدل هستند. در کشور ایالات‎‎متحده، پرچم‎دارهای سامسونگ چیپست اسنپ‎دراگون 835، یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 را در اختیار دارند. در سایر […]

در حال حاضر دو گوشی گلکسی S8 و +S8 جزو برترین گوشی‎های اندرویدی موجود در بازار قرار می‎گیرند. هر کدام با توجه به چیپست به کار گرفته شده دارای دو مدل هستند. در کشور ایالات‎‎متحده، پرچم‎دارهای سامسونگ چیپست اسنپ‎دراگون 835، یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 را در اختیار دارند. در سایر بازارها، سیستم روی چیپ اگزینوس 8895 ساخت خود سامسونگ به کار گرفته شده که مجهز به یک پردازنده‎ی هشت هست‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-G71 MP20 است.

روز گذشته، سیستم روی چیپ اگزینوس 8895 داخل گلکسی S8 تحت بنچمارک Geekbench قرار گرفت و امتیاز به دست آمده در بخش چند هسته (7101) بالاترین امتیازی بوده که یک گوشی‎هوشمند موفق به کسب آن شده است. امتیاز بخش تک هسته 2121 و بسیار بالا است.

چیپست اگزینوس 8895 براساس فناوری 10 نانومتری FinFET ساخته شده است، به عبارت دیگر در مباحث مصرف انرژی و عملکرد بی‎نظیر عمل می‎کند. به خاطر طراحی زیبای یک گوشی‎هوشمند در چشم صاحب آن، راهی وجود ندارد که بتوان یک گوشی‎هوشمند را در مقایسه با دیگری از نظر ظاهری قرار داد. اما جنبه‎های خاصی از عملکرد آن را می‎توان ارزیابی کرد که در این‎طور مواقع تست‎های بنچمارک خودنمایی می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال