فیس‎بوک قابلیت استریم زنده ویدئوهای 360 درجه را در اختیار تمامی کاربران گذاشت

مدت زمان زیادی است که کاربران فیس‎بوک قادر به استریم زنده‎ی ویدئوها در این شبکه‎ی اجتماعی هستند تا فالورهای آن‎ها بتوانند موقعیت آن‎ها و کاری که انجام می‎دهند را تماشا کنند. هم‎چنین این شرکت اخیرا در حال محک‎زدن قابلیت Live 360 بوده است که به طور کلی به کاربران اجازه می‎دهد همین کار را اما […]

مدت زمان زیادی است که کاربران فیس‎بوک قادر به استریم زنده‎ی ویدئوها در این شبکه‎ی اجتماعی هستند تا فالورهای آن‎ها بتوانند موقعیت آن‎ها و کاری که انجام می‎دهند را تماشا کنند. هم‎چنین این شرکت اخیرا در حال محک‎زدن قابلیت Live 360 بوده است که به طور کلی به کاربران اجازه می‎دهد همین کار را اما با یک دوربین 360 درجه انجام دهند. این غول دنیای اینترنت روز گذشته اعلام کرد که قابلیت استریم زنده ویدئوهای 360 درجه را در اختیار تمامی کاربران گذاشته است و آن‎ها تنها به تجهیزات لازم برای این کار نیاز دارند.

کاربران می‎توانند با استفاده از گجت‎هایی مانند دوربین Ozo نوکیا یا Insta360 Nano و Air یا حتی دوربین جدید Gear 360 سامسونگ ویدئوهای 360 درجه را به صورت زنده در فیس‎بوک پخش کنند.

تنها کاری که بایستی صورت گیرد پیکربندی دوربین با گوشی‎هوشمند براساس آموزش‎های شرکت سازنده است.

آن دسته از افرادی که استریم زنده‎ی ویدئوهای 360 درجه را مشاهده می‎کنند، می‎توانند با چرخاندن گوشی خود آن را از تمامی زوایا ببینند. علاقه‎مندان می‎توانند با قراردادن گوشی خود داخل یک هدست واقعیت‎مجازی نظیر Gear VR، Google Daydream View به شکل عمیق‎تری در این تجربه سهیم شوند.

فیس‎بوک قابلیت صدای فضایی را اضافه کرده است تا عمق بیشتری به این تجربه بخشیده شود. یعنی افراد قادر به تجربه‎ی صدای 360 درجه همانند با دنیای واقعی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال