فیس‎بوک قابلیت Stories و افکت‎های دوربین را در اختیار اپلیکیشن اصلی موبایل خود قرار می‎دهد

تاکنون، فیس‎بوک قابلیت محبوب Stories اپلیکیشن اسنپ‎چت را در اینستاگرام، واتس‎اپ و حتی مسنجر خود به کار گرفته است. بنابراین منطقی است که اپلیکیشن اصلی موبایل این شرکت نیز قادر به فرار از این به‎روزرسانی نباشد. روز گذشته این شبکه‎ی اجتماعی قابلیت Facebook Stories را معرفی کرد. به عبارت دیگر قابلیت Snapchat Stories داخل فیس‎بوک […]

تاکنون، فیس‎بوک قابلیت محبوب Stories اپلیکیشن اسنپ‎چت را در اینستاگرام، واتس‎اپ و حتی مسنجر خود به کار گرفته است. بنابراین منطقی است که اپلیکیشن اصلی موبایل این شرکت نیز قادر به فرار از این به‎روزرسانی نباشد.

روز گذشته این شبکه‎ی اجتماعی قابلیت Facebook Stories را معرفی کرد. به عبارت دیگر قابلیت Snapchat Stories داخل فیس‎بوک قرار داده شده است. Stories در فیس‎بوک همانند با اینستاگرام در بالای قسمت فید اخبار (News Feed) قرار خواهد گرفت و هر تصویر و ویدئویی که کاربر در این بخش به اشتراک می‎گذارد بعد از 24 ساعت محو می‎شود. به صورت پیش‎فرض محتوایی که در این بخش قرار می‎گیرند تنها در این بخش ظاهر می‎شوند. برای به نمایش گذاشتن آن در تایم‎لاین یا News Feed بایستی آن را در آن بخش‎ها نیز قرار داد. کاربران برای اضافه کردن چیزهای مختلف به”Story” خود کافی است در روی نوار Stories بر روی تصویر یا ویدئوی به اشتراک‎گذاشته شده آهسته ضربه بزنند.

در سمت چپ این نوار گزینه‎ای به اسم Direct دیده می‎شود که به کاربر اجازه‎ی به اشتراک‎گذاری ویدئوها و تصاویر را تنها با یک فرد و برای مدت محدودی می‎دهد. افرادی که کاربر با آن‎ها محتوای خود را به اشتراک می‎گذارند قادر به مشاهده‎ی آن‎ها در یک زمان و ارسال پاسخ یا جواب دادن نسبت به آن خواهند بود. این محتوا زمانی که گفتگو به پایان برسد دیگر قابل رویت نخواهد بود.

علاوه بر این، افکت‎های دوربین نیز در اپلیکیشن فیس‎بوک لحاظ شده است. آهسته ضربه زدن بر روی آیکون دوربین در قسمت بالا سمت چپ این اپ برای اندروید و iOS تجربه‎ی جدیدی در اختیار کاربر قرار می‎دهد که مشابه با چپزی است که به تازگی در مسنجر فیس‎بوک معرفی شد.

دوربین این اپلیکیشن مملو از افکت‎هایی نظیر ماسک‎ها، فریم‎ها و فیلتر‎های عاملی است که امکان استفاده از آن‎ها بر روی تمامی ویدئوها و تصاویر وجود دارد. افکت‎های واکنشی نیز به چشم می‎خورد که به علاقه‎مندان اجازه می‎دهد در زمان آنی با اجسام پویا تعامل برقرار کنند و افکت‎های استایل که در زمان آنی یک فیلتر هنرمندانه بر روی ویدئوی شما اعمال می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال