قابلیت Stories فیس‎‌بوک به کشورهای بیشتری راه باز کرد

سال گذشته اینستاگرام که مالک آن شرکت فیس‎بوک است قابلیت جدید بحث‎برانگیزی به اسم Stories را به اجرا گذاشت که بدون شک تقلیدی از قابلیت مشابهی به همین اسم در اپلیکیشن اسنپ‎چت بود. این قابلیت سپس به واتس‎اپ نیز در قالب ویژگی به اسم WhatsApp Status کشیده شد که آن اپلیکیشن هم از قضا در […]

سال گذشته اینستاگرام که مالک آن شرکت فیس‎بوک است قابلیت جدید بحث‎برانگیزی به اسم Stories را به اجرا گذاشت که بدون شک تقلیدی از قابلیت مشابهی به همین اسم در اپلیکیشن اسنپ‎چت بود. این قابلیت سپس به واتس‎اپ نیز در قالب ویژگی به اسم WhatsApp Status کشیده شد که آن اپلیکیشن هم از قضا در اختیار فیس‎بوک قرار دارد. سپس بعدا مشخص شد که فیس‎بوک قصد دارد به شکل مشابهی این قابلیت را در اپلیکیشن خود نیز به کار ببرد.

اگر جزو آن‎دسته از علاقه‎مندان Stories و تماشای روزمرگی‎های دوستان خود هستید، شاید خوشحال شوید زمانی که بدانید قابلیت Facebook Stories قرار است در مقیاس وسیع‎تری به کار گرفته شود و کاربران کشورهای بیشتری از آن برخوردار شوند. بایستی اشاره کنیم که هنوز تمامی کاربران جهانی این اپ قادر به استفاده از این قابلیت نیستند و برخی از کاربران باز هم بایستی صبر کنند. Stories فیس‎بوک بسیار مشابه با چیزی است که در اینستاگرام و واتس‎‌اپ دیده می‎شود، یعنی کاربران می‎توانند در آن‎جا تصاویر و ویدئوهای خود را آپلود کنند که در فید خبری آن‎ها به مدت 24 ساعت قابل نمایان خواهد بود.

کاربران اینستاگرام به خوبی از این ویژگی استقبال کرده‎اند و بایستی ببینیم خود فیس‎بوک هم می‎تواند به همان میزان توجه ایجاد کند یا خیر. در حال حاضر قابلیت WhatsApp Status واتس‎اپ در بین مخاطبین تماس کاربران با استقبال خاصی روبرو نشده است، در نتیجه باید صبر کنیم و ببینیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال