فیس‎بوک به تقلید از Stories اسنپ‎چت قابلیت Messenger Day را ارائه می‎دهد

از روز اول شروع به فعالیت اسنپ‎چت، شرکت‎های زیادی سعی کرده‎اند که فرمول این اپلیکیشن برای ثبت و ارسال تصویری که بعد از مدت زمان معینی از بین می‎روند را کپی کنند. گرچه، این قابلیت به عنوان یک ابزار ساده برای ارسال تصاویر و ویدئوها با حداکثر طول 10 ثانیه برای اعضای فامیل و دوستان […]

از روز اول شروع به فعالیت اسنپ‎چت، شرکت‎های زیادی سعی کرده‎اند که فرمول این اپلیکیشن برای ثبت و ارسال تصویری که بعد از مدت زمان معینی از بین می‎روند را کپی کنند. گرچه، این قابلیت به عنوان یک ابزار ساده برای ارسال تصاویر و ویدئوها با حداکثر طول 10 ثانیه برای اعضای فامیل و دوستان کاربر ارائه شد، ولی اسنپ‎چت در نهایت قابلیت محبوب Stories خود را اضافه کرد، یعنی قسمتی از این اپ که به کاربر اجازه می‎دهد محتویات تصویری و ویدئویی ارسال کند که به صورت خودکار بعد از 24 ساعت از بین می‎روند.

اواسط مردادماه اینستاگرام از بخش Stories اسنپ‎چت تقلید کرد و اوایل سال جاری میلادی گزارش شد که فیس‎بوک در حال محک‎زدن سرویس مشابهی در اپ اصلی خود یعنی اپلیکیشن فیس‎بوک است. امروز، تقلید از Stories اسنپ‎چت با قابلیت Facebook Messenger Day ادامه پیدا می‎کند.

فیس‎بوک ابتدا در شهریورماه در کشور لهستان قابلیت Messenger Day خود را به محک گذاشت و تست‎های اولیه روند خوبی داشته‎اند چون حال این سرویس در اختیار تمامی کاربران جهانی آن قرار گرفته است. نظیر قابلیت Stories اسنپ‎چت، Messenger Day به شما اجازه می‎دهد تا تصاویر و ویدئوهایی را ثبت و سپس آن‎ها را در اپلیکیشن Messenger فیس‎بوک ارسال کنید. پست‎ها بعد از 24 ساعت محو می‎شوند و شما می‎توانید لحظات ثبت شده‎ی خود را با افکت‎ها، متن‎های مختلف و موارد متعدد دیگر شخصی‎سازی کنید ولی شیوه‎ی تبلیغ قابلیت Messenger Day فیس‎بوک اندکی با چیزی که اسنپ‎چت با Stories انجام می‎دهد متفاوت است.

با آن‎که قابلیت Stories اسنپ‎چت در رابطه با به اشتراک‎گذاری وقایعی است که در زندگی شما در سراسر طول روز در جریان است، Messenger Day ابزاری خواهد بود که کاربر بتواند از آن برای برقراری ارتباط با دوستان به شیوه‎ی هنرمندانه‎تر استفاده و برای وقت‎گذاری با آن‎ها برنامه‎ریزی کند، به جای این‎که رابطه‎ی او به طور آنلاین برای همه نمایان باشد. فیس‎بوک ابتدا با تست متفاوت ابزار ویرایش تصویر مشابه با اینستاگرام و اسنپ‎چت با به‎روزرسانی بخش دوربین مسنجر خود شروع کرد و در آذرماه آن‎ها را ارائه داد و همانند با توانایی‎های رقبایی که اشاره شد، قابلیت Messenger Day این شرکت یک پیشرفت بسیار طبیعی برای پلت‎فرم پیام‎دهی فیس‎بوک به شمار می‎رود.

قابلیت جدید در اختیار هم نسخه‎ی اندروید و هم iOS اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک قرار گرفته است و به زودی گفتگوهای کاربران فیس‎بوک بسیار شبیه به روح سفید رنگ (در اپلیکیشن اسنپ‎چت) مشهوری خواهد بود که افراد زیادی با آن آشنا هستند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال