گزینه “data saver” به مسنجر فیس‎بوک افزوده شد

فیس‎بوک گزینه‎ی ساده‎ی “data saver” را به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه کرده است. این گزینه باید برای افرادی که از اینترنت سیم‎کارت خود استفاده می‎کنند و از پوشش وای‎فای خارج هستند، مفید باشد. به دنبال فعال کردن این گزینه، یک گزینه کلیک برای دانلود برای تصاویر و ویدئوهای ارسالی برای شما نشان داده خواهد شد، […]

فیس‎بوک گزینه‎ی ساده‎ی “data saver” را به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه کرده است. این گزینه باید برای افرادی که از اینترنت سیم‎کارت خود استفاده می‎کنند و از پوشش وای‎فای خارج هستند، مفید باشد.

گزینه "data saver" به مسنجر فیس‎بوک افزوده شد

به دنبال فعال کردن این گزینه، یک گزینه کلیک برای دانلود برای تصاویر و ویدئوهای ارسالی برای شما نشان داده خواهد شد، تا شما بتوانید به جای این‎که اپلیکیشن آن‎ها را به صورت خودکار برای شما بارگذاری کند، آن‎ها را به صورت دستی دانلود کنید. اگر تحت شبکه‎ی وای‎فای قرار دارید، این اپلیکیشن به صورت خودکار آن‎ها را همانند همیشه دانلود خواهد کرد.

به نظر می‎رسد که این قابلیت هنوز در مراحل آزمایشی باشد بنابراین ممکن است در حال حاضر برای همه کاربران قابل دسترسی نباشد. با این وجود اگر مشتاق استفاده از آن هستید باید حواستان به آپدیت‎های اپلیکیشن باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال