قابلیت Facebook Live در اختیار کامپیوترهای رومیزی نیز قرار گرفت

Facebook Live، قابلیت استریم زنده‎ی وقایع در شبکه‎ی اجتماعی فیس‎بوک، سال گذشته در اختیار عموم قرار گرفت. گرچه، از آن زمان تنها دستگاه‎های موبایل قادر به استفاده از آن بوده‎اند، بنابراین اگر فردی خواهان پخش زنده‎ی یک واقعه بود، بایستی از یک گوشی‎هوشمند یا تبلت استفاده می‎کرد. ولی دیگر این اجبار به چشم نمی‎خورد. این […]

Facebook Live، قابلیت استریم زنده‎ی وقایع در شبکه‎ی اجتماعی فیس‎بوک، سال گذشته در اختیار عموم قرار گرفت. گرچه، از آن زمان تنها دستگاه‎های موبایل قادر به استفاده از آن بوده‎اند، بنابراین اگر فردی خواهان پخش زنده‎ی یک واقعه بود، بایستی از یک گوشی‎هوشمند یا تبلت استفاده می‎کرد. ولی دیگر این اجبار به چشم نمی‎خورد.

این شرکت اعلام کرده است که از امروز قابلیت استریم زنده‎‎ی وقایع در اختیار کامپیوترهای شخصی و دستگاه‎های رومیزی نیز قرار گرفته است. فیس‎بوک می‎گوید که یک کاربر با هر دستگاهی که دارای دوربین باشد، می‎تواند با انجام کارهای مختلف نظیر پرسش و پاسخ و یا ویدئوهای آموزشی خلاقیت خود را نشان دهد.

این قابلیت از امروز در اختیار تمامی کاربران فیس‎بوک قرار گرفته است. علاقه‎مندان به منظور پخش یک رویداد زنده از کامپیوتر خود تنها بایستی بر روی گزینه‎ی Live Video در بالای فید اخبار یا تایم‎لاین خود کلیک کنند. سپس آن‎ها توضیحی به ویدئوی خود اضافه و مخاطب خود را برای مشاهده‎ی وقایع انتخاب می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال