استریم بازی‎های Gear VR به صورت زنده در فیس‎بوک

استریم زنده‎ی بازی‎های ویدئویی مفهوم جدیدی نیست و در طول سالیان گذشته علاقه‎مندان زیادی مشغول به انجام آن بوده‎اند. گرچه اگر به استریم زنده‎ی یک بازی واقعیت‎مجازی (VR) علاقه دارید، بایستی خوشحال شوید که شرکت Oculus اخیرا پلت‎فرم Gear VR خود را با این قابلیت به‎روزرسانی کرده است. با توجه به این‎که این شرکت به […]

استریم زنده‎ی بازی‎های ویدئویی مفهوم جدیدی نیست و در طول سالیان گذشته علاقه‎مندان زیادی مشغول به انجام آن بوده‎اند. گرچه اگر به استریم زنده‎ی یک بازی واقعیت‎مجازی (VR) علاقه دارید، بایستی خوشحال شوید که شرکت Oculus اخیرا پلت‎فرم Gear VR خود را با این قابلیت به‎روزرسانی کرده است.

با توجه به این‎که این شرکت به توسعه‎ی Gear VR کمک کرده است، منطقی است که این قابلیت را لحاظ کنند. هم‎چنین با توجه به این‎که فیس‎بوک مالک Oculus است بایستی جای تعجب نداشته باشد که بازی‎های Gear VR را حال کاربران می‎توانند با استفاده از قابلیت Facebook Live در این شبکه‎اجتماعی به صورت زنده استریم کنند. این امکان به کاربران اجازه می‎دهد لذت انجام یک بازی VR را با دوستان، اعضای خانواده یا به طور کلی فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

البته به نظر ما این امکان مشابه با استریم زنده‎ی بازی‎های معمولی نیست چون در واقعا شما در خود بازی در حال انجام بازی هستید و از آن‎جایی‎که در قلمروی واقعیت‎مجازی دیدن به معنای باور است، ضرورتا این نوع استریم‎سازی نمایش دقیق تجربه‎ی این بازی‎ها نیست. گرچه اگر کنجکاو هستید که یک بازی در دنیای واقعیت‎مجازی به چه صورت است، یا این‎که محک‎زدن این پلت‎فرم ارزش لازم را دارد یا خیر، مشاهده‎ی استریم زنده‎ی این بازی‎ها می‎تواند مفهومی که انتظار دارید را در اختیار شما قرار دهد.

براساس اعلام شرکت Oculus “این قابلیت در حال حاضر در اختیار افرادی قرار دارد که بیرون از کشور آمریکا زندگی می‎کنند و به زودی طی هفته‎های آتی در اختیار تمامی کاربران آخرین نسخه‎ی اندروید در گوشی‎های سامسونگ قرار می‎گیرد.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال