برای استفاده از اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک دیگر نیازی به داشتن حساب کاربری نیست

برنامه‌ی واتس اپ و برنامه‌های مشابه آن ایده‌ی استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان را با وارد کردن یک شماره تلفن به گوشی‌های هوشمند آوردند. حالا نوبت برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک شده تا تنها با وارد کردن یک شماره و بدون نیاز به اکانت فیسبوک شما بتوانید از این برنامه استفاده کنید. از همین امروز و تنها با […]

برنامه‌ی واتس اپ و برنامه‌های مشابه آن ایده‌ی استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان را با وارد کردن یک شماره تلفن به گوشی‌های هوشمند آوردند. حالا نوبت برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک شده تا تنها با وارد کردن یک شماره و بدون نیاز به اکانت فیسبوک شما بتوانید از این برنامه استفاده کنید.

از همین امروز و تنها با وارد کردن شماره تلفن خود می‌توانید از مسنجر فیسبوک استفاده کنید. کافیست برنامه را دانلود کرده و در بخش ابتدایی برنامه گزینه‌ی Not on Facebook را انتخاب کنید. سپس برنامه شماره تلفن شما را درخواست می‌کند که با وارد کردن شماره تلفن خود می‌توانید با دوستانتان به گفتگو بپردازید.

البته شماره تماس شما تنها مورد درخواستی این برنامه نیست. برای استفاده از مسنجر فیسبوک بدون داشتن اکانت فیسبوک حتما باید تصویر و نام خود را نیز وارد کنید. طبیعی است که اگر شما دارای اکانت فیسبوک هم باشید می‌توانید از این ویژگی همچنان استفاده کنید. به هر حال هستند کسانی که علاقه‌ی زیادی به استفاده اکانت کاربری فیسبوک خود برای ثبت نام در اپلیکیشن پیام‌رسان این کمپانی ندارند.

فعلا این قابلیت در چهار کشور آمریکا، پرو، کانادا و ونزوئلا در دسترس است. فعلا فیسبوک خبری مبنی بر انتشار این ویژگی برای دیگر مناطق منتشر نکرده‌است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال