تعداد کاربران مسنجر فیس‎‌بوک به 1.2 میلیارد نفر رسید

گذشت زمان بسیار سریع است، انگار اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک همین دیروز بود که به عنوان یک اپلیکیشن مستقل عرضه شد و کاربران این شبکه‎ی اجتماعی به منظور حفظ تماس با دوستان و خانواده‎ی خود نسبت به دانلود آن تشویق شدند. این اپ پیام‎رسانی راه درازی را از آن زمان طی کرده است و حال به […]

گذشت زمان بسیار سریع است، انگار اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک همین دیروز بود که به عنوان یک اپلیکیشن مستقل عرضه شد و کاربران این شبکه‎ی اجتماعی به منظور حفظ تماس با دوستان و خانواده‎ی خود نسبت به دانلود آن تشویق شدند. این اپ پیام‎رسانی راه درازی را از آن زمان طی کرده است و حال به نسبت گذشته قابلیت‎های به مراتب بیشتری دارد. در طول این مسیر صدها میلیون کاربر به آن اضافه شده‎اند تا حال براساس آخرین آماری که شرکت فیس‎بوک منتشر کرده است، موفق به کسب 1.2 میلیارد کاربر شود.

این موفقیت برای این شرکت بسیار بزرگ بوده چون حالا وسعت پایگاه کاربری Facebook Messenger مشابه با واتس‎اپ اپلیکیشن‎ پیام‎رسانی بین پلت‎فرمی دیگری است که فیس‎بوک مالک آن محسوب می‎شود. با آن‎که هر دو اپلیکیشن الزاما عملکرد مشابهی را در اختیار کاربر می‎گذارند، ولی افراد بی‎شماری بر روی گوشی‎هوشمند خود از هر دو استفاده می‎کنند.

آمار مسنجر فیس‎بوک هم‎چنین از مجموعه اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی بین پلت‎فرمی دیگری که صاحب آن‎ها فیس‎بوک نیست، جلوتر قرار دارد. این موفقیت نشان داده است که فیس‎بوک زمانی در سال 2014 تصمیم به عرضه‎ی این اپ گرفت، در مسیر درستی گام برداشت.

تعداد کاربران اپلیکیشن اصلی فیس‎بوک 1.9 میلیارد است تا به زودی شاهد رسیدن به آمار 2 میلیارد نفر باشیم. اینستاگرام سعی دارد خود را به محصولات دیگر فیس‎بوک نزدیک کند و در حال حاضر 600 میلیون کاربر دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال