اینستاگرام 500 میلیون کاربر دارد؛ بازدید روزانه 300 میلیون کاربر

مهرماه سال گذشته، اینستاگرام با افتخار اعلام کرد که بیش از 400 میلیون کاربر فعال در اختیار دارد، در این خبر تاکید شده بود که این شرکت توانسته کمتر از یک سال، بعد از داشتن 300 میلیون کاربر، به این عدد برسد. و حالا، تقریبا با گذشت 9 ماه از آن زمان، این شبکه‎ی اجتماعی که […]

مهرماه سال گذشته، اینستاگرام با افتخار اعلام کرد که بیش از 400 میلیون کاربر فعال در اختیار دارد، در این خبر تاکید شده بود که این شرکت توانسته کمتر از یک سال، بعد از داشتن 300 میلیون کاربر، به این عدد برسد.

و حالا، تقریبا با گذشت 9 ماه از آن زمان، این شبکه‎ی اجتماعی که مالک اصلی آن فیس‌‎بوک است و تمرکز بر اشتراک‎گذاری تصاویر دارد، با عدد بزرگ‌تری وارد تیتر اخبار شده است. این‌بار، طبق اطلاعاتی که به گوش می‎رسد تعداد کاربران این شبکه‎ی اجتماعی از 500 میلیون کاربر عبور کرده است. گفتنی است چندی پیش در اخبار عنوان شده بود که تعداد لایک‎ها و کامنت‎ها در این اینستاگرام افت آماری داشته است.

علاوه بر این، 300 میلیون نفر از این تعداد کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‎کنند، یعنی اکثریت پایگاه کاربری این شرکت از نوع فوق‎العاده وفادار هستند. بیشتر از 80 درصد کاربران اینستاگرام حالا خارج از ایالات متحده قرار دارند، به عبارت دیگر این آمار اثبات می‎کند که این شرکت در سطح بین‎المللی بیشتر و بیشتر دارد خودش را مطرح می‎کند. به نسبت مهرماه سال گذشته میزان کاربران غیر آمریکایی حالا 5 درصد بیشتر شده، یعنی زمانی که این شرکت توانست به تعداد کاربر 400 میلیون دست پیدا کند.

البته، اینستاگرام هنوز با رسیدن به تعداد کاربران سایر خدمات فیس‎بوک فاصله‎ی زیادی دارد چون این غول دنیای اینترنت خودش الان بیش از 1.6 میلیارد کاربر دارد و تعداد کاربر سرویس دیگر این شرکت یعنی WhatApp از 1 میلیارد نیز عبور کرده و مسنجر فیس‎بوک هم در حال رسیدن به مرز 900 میلیون کاربر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال