قابلیت به اشتراک‎گذاری زنده موقعیت به مسنجر فیس‎بوک نیز افزوده خواهد شد

معمولا فیس‎بوک اگر تشخیص دهد قابلیت‎های مختلف رقبایش مفید هستند، ایده آنها را کپی می‎کند؛ و ما معمولا شاهد الگوبرداری از قابلیت‎های اپلیکیشن‎هایی مانند با اسنپ‎چت هستیم. اما این مرتبه مسنجر فیس‎بوک تصمیم گرفته است قابلیت جدید گوگل‎مپس (که حتی در اختیار عموم کاربران قرار نگرفته است) را به کار بگیرد، یعنی به اشتراک‎گذاری زنده‎ی […]

معمولا فیس‎بوک اگر تشخیص دهد قابلیت‎های مختلف رقبایش مفید هستند، ایده آنها را کپی می‎کند؛ و ما معمولا شاهد الگوبرداری از قابلیت‎های اپلیکیشن‎هایی مانند با اسنپ‎چت هستیم. اما این مرتبه مسنجر فیس‎بوک تصمیم گرفته است قابلیت جدید گوگل‎مپس (که حتی در اختیار عموم کاربران قرار نگرفته است) را به کار بگیرد، یعنی به اشتراک‎گذاری زنده‎ی موقعیت.

گوگل خبر عرضه‎ی این قابلیت را هفته‎ی پیش اعلام کرد و فیس‎بوک نیز حال گفته است که مسنجر این شرکت نیز ویژگی بسیار مشابهی را در اختیار خواهد داشت. این قابلیت به کاربران اجازه‎ی به اشتراک‎گذاری موقعیت زنده‎ی خود را بر روی یک نقشه تا یک ساعت با افراد دیگر می‎دهد. کاربر می‎تواند آن را برای یک فرد خاص یا یک گروه به اشتراک بگذارد و هر زمان که خواست آن را متوقف کند. یک ساعت کوچک مدت زمان باقی‎مانده از زمان به اشتراک‎گذاری را نشان می‎دهد.

زمانی که کاربر موقعیت خود را به اشتراک‎ گذاشت، هم او و هم افراد دعوت شده قادر به مشاهده‎ی این خواهند بود که چه مدت طول می‎کشد با ماشین به موقعیت مشخص شده بروند.

اگر کاربر بخواهد یک نقطه‎ی ثابت بر روی نقشه، نه موقعیت زنده‎ی خود را به اشتراک بگذارد، باز هم امکان انجام آن وجود دارد با این تفاوت که  بعد از آهسته ضربه‎زدن بر روی سنجاق location به جای انتخاب گزینه‎ی Share Live Location، کافی است بر روی سنجاق قرمز رنگ در گوشه‎ی بالا سمت راست آهسته ضربه شود. سپس کاربر قادر به جستجوی یک مکان، کشیدن و رها کردن سنجاق بر روی نقشه . سپس انتخاب گزینه‎ی Send است.

قابلیت جدید در اختیار تمامی کاربران جهانی iOS و اندروید مسنجر فیس‎بوک قرار می‎گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال