گوگل‎مپس به کاربران اجازه می‎دهد موقعیت خود را در زمان آنی به اشتراک بگذارند

طرفداران سرویس بسیار قدیمی و فراموش شده‎ی Latitude گوگل بایستی با شنیدن اخبار زیر خوشحال شوند. اپلیکیشن گوگل‎مپس به زودی قابلیت به اشتراک‎گذاری موقعیت کاربر بصورت آنی را ارائه خواهد کرد. این قابلیت جدید در اختیار تمامی کاربران این اپلیکیشن، هم برای پلت‎فرم‎ اندروید و هم iOS قرار داده می‎شود. به دنبال دریافت این قابلیت، […]

طرفداران سرویس بسیار قدیمی و فراموش شده‎ی Latitude گوگل بایستی با شنیدن اخبار زیر خوشحال شوند. اپلیکیشن گوگل‎مپس به زودی قابلیت به اشتراک‎گذاری موقعیت کاربر بصورت آنی را ارائه خواهد کرد. این قابلیت جدید در اختیار تمامی کاربران این اپلیکیشن، هم برای پلت‎فرم‎ اندروید و هم iOS قرار داده می‎شود.

به دنبال دریافت این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود که موقعیت فعلی خود را با هر کسی که دوست دارند، تا هر زمانی که بخواهند، به اشتراک بگذارند. این امکان برای مسافرت‎ها نیز وجود دارد، بنابراین کاربر عملا می‎تواند پیشرفت خود در مسیر را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارد.

کاربر به منظور به اشتراک‎گذاری موقعیت خود یا بایستی در منوی کناری اپ گوگل‎مپس در اندروید یا iOS وارد گزینه‎ی جدیدی در همین خصوص شود یا بر روی نقطه‎ی آبی که موقعیت فعلی او را نشان می‎دهد، آهسته ضربه بزند. سپس او بایستی فرد مورد نظر خود برای به اشتراک‎گذاری موقعیت و هم‎چنین میزان زمان آن را مشخص کند. اگر این فرد جزو لیست مخاطبین تماس حساب گوگل کاربر نباشد، او می‎تواند از طریق هر گونه اپلیکیشن پیام‎دهی که می‎خواهد لینکی را در همین رابطه ارسال کند.

به دنبال به اشتراک‎گذاری موقعیت با افراد، آن‎ها موقعیت کاربر را بر روی نقشه‎ی خود مشاهده خواهند کرد. در اپلیکیشن گوگل‎مپس در بالای قطب‎نما آیکونی به چشم خواهد خورد تا کاربر متوجه باشد که موقعیت خود را به اشتراک ‎گذاشته است. او می‎تواند هر زمانی که خواست به این عملیات خاتمه دهد. اگر علاقه‎مندان قصد سفر را داشته باشند، می‎توانند در پایین صفحه برروی گزینه‎ی More آهسته ضربه زده و سپس گزینه‎ی Share trip را انتخاب کنند تا دوستان و یا اعضای خانواده‎شان بتوانند مسیر سفر آن‎ها را بر روی نقشه دنبال کنند. به دنبال رسیدن کاربر به مقصد به اشتراک‎گذاری سفر به اتمام می‎رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال