با مکالمه‌های نامحدود رایگان اپراتور اول آشنا شوید

همانطور که شاهد بودیم سال گذشته اپراتورهای مختلف تلفن همراه طرح‌های تشویقی مختلفی را برای مشترکان خود در نظر گرفتند اما به دنبال ابلاغ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان نهاد قانون‌گذار در حوزه ارتباطات، اپراتورها از ارائه این سرویس‌ها منع شدند، چرا که بنا بر اعلام رگولاتور اجرای این طرح تاثیرات منفی متعددی بر […]

همانطور که شاهد بودیم سال گذشته اپراتورهای مختلف تلفن همراه طرح‌های تشویقی مختلفی را برای مشترکان خود در نظر گرفتند اما به دنبال ابلاغ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان نهاد قانون‌گذار در حوزه ارتباطات، اپراتورها از ارائه این سرویس‌ها منع شدند، چرا که بنا بر اعلام رگولاتور اجرای این طرح تاثیرات منفی متعددی بر کیفیت شبکه برجای گذاشته بود.

در نهایت مدیر بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که طبق پروانه، امکان ارائه طرح‌های تشویقی تعرفه‌ای برای اپراتورها وجود دارد.

حسین فلاح جوشقانی نیز در این خصوص تصریح کرد: قطعا لازم است اپراتورها پیش از اجرای طرح‌های تشویقی، جزئیات آن را به رگولاتور اطلاع دهند، اما طبق پروانه اپراتورها این‌گونه نیست که لازم باشد اپراتور برای ارائه هر طرح تعرفه‌ای، از ما تاییدیه داشته باشند.

بر همین اساس اپراتور همراه اول سرویس‌هایی به نام بسته‌های مکالمه خانواده و مکالمه همراهی برای مشترکان خود ارائه می دهد که آن ها بتوانند از مکالمات نامحدود رایگان بهره‌مند شوند.

طبق این طرح مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند با خریداری یک بسته ماهانه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه درون شبکه، با تقسیم این دقایق بخشی از آن را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنند. همچنین کلیه مکالمات آن‌ها با مشترک مشخص شده و بالعکس تا ۳۰ روز رایگان خواهد بود.

بسته‌های مکالمه ۵۰۰ دقیقه‌ای

بر این اساس مشترک دائمی خریدار بسته (مشترک اصلی)، در هنگام خرید بسته ماهانه ۵۰۰ دقیقه ای درون شبکه با هزینه ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان ، با اعلام یک شماره دائمی همراه اول به عنوان مشترک فرعی، به صورت پیش فرض ۱۰۰ دقیقه از حجم بسته را به وی هدیه می کند. به این ترتیب تا ۳۰ روز کلیه مکالمات مشترک اصلی با مشترک فرعی و بالعکس رایگان خواهد شد.

همچنین مشترک اصلی می تواند برای اختصاص دقایق بیشتر، از طریق منوی اعلام شده از سوی اپراتور اقدام کند. اشتراک دقایق به صورت پیش فرض در بسته های ۱۰۰ دقیقه ای امکان پذیر است.

اما حجم این بسته برای مکالمه این دو نفر با سایرین نیز استفاده می شود و مکالمات آنها به صورت نامحدود رایگان خواهد بود. حتی در صورتی که این دو مشترک، دقایق خریداری شده را قبل از ۳۰ روز تمام کنند، همچنان تا پایان ۳۰ روز می توانند از مکالمه رایگان نامحدود با یکدیگر استفاده کنند.

بسته‌های مکالمه  ۱۰۰۰ دقیقه‌ای

در بسته ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه‌ای درون شبکه نیز امکان اشتراک گذاری و مکالمه رایگان دوطرفه با دو مشترک دائمی فراهم می شود. تمامی شرایط این بسته ها همانند بسته مکالمه 500 دقیقه ای است با این تفاوت که این بسته 1000 دقیقه ای بوده و هزینه آن 57 هزار تومان است.

حجم این بسته نیز برای مکالمه با سایرین قابل استفاده خواهد بود و کلیه مکالمات مشترک اصلی با هر یک از مشترکین فرعی و بالعکس رایگان خواهد بود. البته باید توجه شود که مکالمات بین دو مشترک فرعی نامحدود نیست و از حجم بسته اشتراکی آن‌ها کسر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال