مشخصات گوشی‌های پیکسل‌ گوگل نهایی شد

اوایل روز گذشته، اپراتور کانادایی Bell Canada تصاویری از گوشی‎های پیکسل گوگل، گوشی Pixel به رنگ سفید و Pixel XL به رنگ مشکی، منتشر کرد. این تصاویر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید. حالا یکی از فروشندگان آنلاین موبایل به اسم Carphone Warhouse مشخصات هر دو گوشی را منتشر کرده است. به یاد داشته باشید […]

اوایل روز گذشته، اپراتور کانادایی Bell Canada تصاویری از گوشی‎های پیکسل گوگل، گوشی Pixel به رنگ سفید و Pixel XL به رنگ مشکی، منتشر کرد. این تصاویر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

حالا یکی از فروشندگان آنلاین موبایل به اسم Carphone Warhouse مشخصات هر دو گوشی را منتشر کرده است. به یاد داشته باشید که این اطلاعات به بیرون درز پیدا نکرده‎اند، یعنی این اطلاعات مملو از شایعات نیستند. با در نظرگیری این‎که این دو گوشی با تغییر بیشتری روبرو نمی‎شوند، می‎توان گفت سرانجام مشخصات گوشی‎های پیکسل گوگل اعلام شده است.

گوشی Google Pixel XL دارای محافظ‎نمایش گوریلا گلس 4 و نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با دقت 1440 در 2560 پیکسل است. از چیپست اسنپ‎دراگون 821 به همراه یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.15 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 530 بهره می‎برد. میزان رم 4 گیگابایت است و این دو گوشی در دو مدل 32 و 128 گیگابایتی ارائه می‎شود.

دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دارای نسبت کانونی f/2.0 و قابلیت لرزشگر اپتیکال تصویر است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلو به مدیریت گفتگوهای ویدئویی و عکاسی سلفی می‎پردازد. سیستم‎عامل اندروید 7.1 از پیش نصب شده است و در زیر دوربین پشتی یک حسگر اثرانگشت دیده می‎شود. در پشت این گوشی یک باتری با گنجایش 3490 میلی‎آمپر ساعت قرار گرفته است. قابلیت شارژ سریع این گوشی می‎تواند در عرض 15 دقیقه گوشی را به نحوی شارژ کند که برای 7 ساعت کار کافی باشد. این گوشی ضخامت 8.6 میلی‎متری و وزنی برابر با 168 گرم دارد. ابعاد این گوشی 154.7 میلی‎متر در 75.7 میلی‎متر است. دارای پورت یو‎اس‎بی Type-C بوده و تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با هر دو گوشی پیکسل گوگل در سرویس Google Photos این شرکت با رزولوشن کامل ذخیره خواهد شد.

گوشی Google Pixel دارای مشخصاتی مشابه با برادر بزرگتر خود ولی با تغییرات زیر است. این گوشی از نمایشگر 5 اینچی آمولد و گوریلا گلس 4 دیده می‎شود. دقت این گوشی 1080 در 1920 پیکسل و گنجایش باتری 2770 میلی‎آمپر است، این گوشی 143 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز کوچکتر و برابر با 143.8 در 69.5 میلی‎متر است. قیمت این دو گوشی مطرح نشده است ولی با رونمایی رسمی از آن‎ها تنها چند روز فاصله داریم، پس با تک‎نیوز همراه باشید!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال