گوگل پیش‌بینی می‌کند امسال 4 میلیون دستگاه از گوشی‌های پیکسل خود فروش داشته باشد

پیکسل‌های جدید گوگل از جهات مختلفی جالب به نظر می‌رسند؛ گوگل برای اولین بار دیگر دست از تولید نکسوس‌های خود برداشت و قصد دارد با پیکسل‌های جدید خود ویژگی‌های منحصربه‌فرد اندروید را که در هیچ گوشی دیگری دیده نمی‌شود، به کاربران ارائه کند. طبیعتا محصول جدید گوگل باید کاربران جدیدی را به خود جذب کند […]

پیکسل‌های جدید گوگل از جهات مختلفی جالب به نظر می‌رسند؛ گوگل برای اولین بار دیگر دست از تولید نکسوس‌های خود برداشت و قصد دارد با پیکسل‌های جدید خود ویژگی‌های منحصربه‌فرد اندروید را که در هیچ گوشی دیگری دیده نمی‌شود، به کاربران ارائه کند. طبیعتا محصول جدید گوگل باید کاربران جدیدی را به خود جذب کند و سوالی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که آیا پیکسل‌های گوگل در آمار فروش به خوبی عمل می‌کنند؟

وب‌سایت مطرح  DigiTimes در جدیدترین گزارش خود معتقد است که گوگل 4 میلیون دستگاه تا پایان سال میلادی جاری از گوشی‌های پیکسل را به فروش می‌رساند. این آمار تنها در طی سه ماه آماری نسبتا خوبی به نظر می‌آید و اچ‌تی‌سی به عنوان سازنده‌ی پیکسل‌های گوگل قطعا از فروش 4 میلیونی آن‌ها راضی خواهد بود.

شاید به جرات بتوان گفت که وب‌سایت  DigiTimes در این زمینه کمی خوش‌بینانه پیش‌بینی کرده است. اول از همه، پیکسل‌های گوگل محصول تازه وارد این شرکت به حساب می‌آیند و خرید آن‌ها ممکن است برای بسیاری خریدی با ریسک به حساب آید. از سوی دیگر، پیکسل‌های گوگل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نکسوس‌های قبلی را که ارزان بودن گوشی است را ندارند و با قیمت نسبتا بالایی در ویترین مغازه‌ها دیده خواهند شد.

درهرحال پیکسل‌های گوگل به تازگی معرفی شده‌اند و صحبت از آمار فروش آن‌ها ممکن است کمی زود باشد. فعلا باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن‌ها بود و دید استقبال کاربران از گوشی‌های تازه‌وارد اچ‌تی‌سی و گوگل به چه شکلی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال