در نهایت قابلیت پین کردن پیام ها به واتساپ رسید

جدید ترین بروزرسانی واتساپ شامل قابلیت جدیدی برای کاربران خواهد بود. از این پس کاربران می توانند اقدام به پین کردن یا همان سنجاق کردن پیام ها در چت های دو نفره و یا گروهی کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این واتساپ به قابلیت پین کردن پیام ها مجهز […]

جدید ترین بروزرسانی واتساپ شامل قابلیت جدیدی برای کاربران خواهد بود. از این پس کاربران می توانند اقدام به پین کردن یا همان سنجاق کردن پیام ها در چت های دو نفره و یا گروهی کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این واتساپ به قابلیت پین کردن پیام ها مجهز نبوده است. طبق بیانیه منتشر شده توسط واتساپ، ویژگی نام برده علاوه بر پیام های متنی، برای انواع دیگر پیام ها نیز قابل استفاده خواهد بود. همچنین کاربران می توانند نظرسنجی ها، ایموجی ها، عکس و … را پین کنند.

به گفته واتساپ برای استفاده از این قابلیت باید روی پیام موردنظر ضربه زده و انگشت خود را روی آن نگه دارید. سپس با انتخاب گزینه Pin می توان پیام انتخاب شده را در صفحه چت پین کرد. در حال حاضر به صورت پیش فرض پیام های پین شده برای مدت ۷ روز باقی می مانند.‌ البته امکان تغییر این زمان برای ۲۴ ساعت و با حتی ۳۰ روز نیز وجود دارد.

در گروه ها امکان محدود کردن قابلیت پین تنها برای مدیر گروه وجود دارد.‌ همچنین می توان آن را برای تمام اعضای گروه فعال کرد. در حالی واتساپ از این قابلیت به عنوان یک ویژگی جدید رونمایی می کند که دو رقیب دیگر این پلتفرم یعنی تلگرام و آی مسیج، مدت زمان بسیاری است که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده اند. هنوز مشخص نیست این قابلیت برای کانال های واتساپ نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.‌

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال