اولین تصاویر مربوط به دوربین گوشی اکسپریا XZ سونی منتشر شد

گوشی اکسپریا XZ سونی پرچم‎دار حقیقی این شرکت محسوب می‎شود و همان‎طور که حدس زده بودیم گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی تنها یک پرچم‎دار موقتی بود تا رقابت علیه سری گوشی‎های برتر گلکسی سامسونگ حفظ شود و در همین حین کارهای نهایی بر روی اکسپریا XZ انجام گیرد. گوشی Xperia XZ دارای یک سنسور دوربین […]

گوشی اکسپریا XZ سونی پرچم‎دار حقیقی این شرکت محسوب می‎شود و همان‎طور که حدس زده بودیم گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی تنها یک پرچم‎دار موقتی بود تا رقابت علیه سری گوشی‎های برتر گلکسی سامسونگ حفظ شود و در همین حین کارهای نهایی بر روی اکسپریا XZ انجام گیرد. گوشی Xperia XZ دارای یک سنسور دوربین 23 مگاپیکسلی است که از نظر دقت با دوربین گوشی اکسپریا Z5، اکسپریا X و X Performance مطابقت دارد (گرچه خروجی تصویر آن به نسبت تصویر 23 مگاپیکسلی که این گوشی تولید می‎کند، چند پیکسلی بیشتر است) به همراه این سنسور لنزهای دارای نسبت کانونی f/2.0 دیده می‎شود ولی حالا شاهد این هستیم که دوربین گوشی Xperia XZ سونی دارای قابلیت فوکوس خودکار لیزربی به همراه یک سنسور RGBC-IR است تا تعادل سفید به شکل صحیح‎تری مورد سنجش قرار گیرد. قابلیت برجسته‎ی دیگر دوربین این گوشی امکان گرفتن ویدئوهایی با کیفیت 4K است تا XZ تنها گوشی در بین سری گوشی‎های ایکس سونی باشد که این توانایی را دارد.

Xperia XZ هم‎چنین دارای یک دوربین سلفی با دقت 13 مگاپیکسل است، بالاترین رزولوشنی که در یک پرچم‎دار سونی با داشتن حرف Z در اسم آن، دیده می‎شود. البته این قابلیت تنها برای XZ در بین اعضای خانواده‎ی X بی‎همتا نیست چون گوشی‎های اکسپریا X و X Performance نیز هر دو دارای دوربین‎های جلوی 13 مگاپیکسلی هستند.

در هر صورت ما برای شما نمونه تصاویری را آماده کرده‎ایم که با دوربین گوشی اکسپریا XZ سونی گرفته‎ شده‎اند و کیفیت بی‎همتای این دوربین را نشان می‎دهند.

به زودی نقد و بررسی گوشی Xperia XZ را برای شما آماده خواهیم کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال