فیت‌بیت دستبندهای جدید Charge 2 و Flex 2 را معرفی کرد

زمانی که بحث دست‎بندهای سلامت به میان کشانده می‎شود، سخت می‎توان گجت پوشیدنی را نام برد که قادر به رقابت با محبوبیت دست‎بند سلامت Charge HR شرکت فیت‎بیت باشد، ولی حالا این شرکت تصمیم گرفته است خودش را به چالش بکشد. دست‎بندهای جدید Charge 2 و Flex 2 و این شرکت در بین چندین و […]

زمانی که بحث دست‎بندهای سلامت به میان کشانده می‎شود، سخت می‎توان گجت پوشیدنی را نام برد که قادر به رقابت با محبوبیت دست‎بند سلامت Charge HR شرکت فیت‎بیت باشد، ولی حالا این شرکت تصمیم گرفته است خودش را به چالش بکشد. دست‎بندهای جدید Charge 2 و Flex 2 و این شرکت در بین چندین و چند محصول دیگر این شرکت قرار می‎گیرند که هرکدام قابلیت‎هایی در اختیار دارند که نه تنها آن‎ها را به نسبت رقبایشان، بلکه از سایر محصولات این شرکت نیز متمایز می‎کند. لازم به ذکر است قبلا تصاویری از Fitbit Charge 2 و Fitbit Flex 2 را برای شما منتشر کرده بودیم.

دست‎بند Fitbit Charge 2 حالا دارای یک نمایشگر بزرگتر، بدون قابلیت لمسی، است که در ارتباط با یک جی‎پس‎اس قرار دارد و از قابلیت ردیابی گوشی شما به منظور اضافه کردن آمار روزانه‎ی فعالیت جسمانی‎تان به گزارش سلامت شما استفاده می‎کند. بنابراین، اپلیکیشن همراه این دست‎بند قادر به این خواهد بود در حالی‎که شما دست‎بند Charge 2 را به دست بسته‎اید مسیر سلامت شما را نقشه‎نگاری کند. در بین قابلیت‎های بیشتری که در بخش نرم‎افزاری به چشم می‎خورد استفاده از شاخصCardio Fitness دیده می‎شود که به هنگام ورزش به دنبال ارتباط برقرار کردن با حسگر ضربان قلب امتیازهایی بر اساس سن، جنسیت و میزان وزن شما فراهم می‎کند. قابلیت جدید و جالب دیگر گزینه‎ای به اسم Relax است که شما را راهنمایی می‎کند چطور با داشتن تنفس‎های عمیق 2 یا 5 دقیقه‎ای به آرامش برسید. گفته می‎شود که عمر باتری در حدود 5 روز یا بیشتر است. قیمت دست‎بند جدید Fitbit Charge 2 149 دلار به همان مقدار دست‎بند Charge HR است و این گجت پوشیدنی در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه) عرضه خواهد شد.

دست‎بند دومی که شرکت فیت‎بیت امروز معرفی کرد Flex 2 نام دارد و اولین دست‎بند “ضدآب” این شرکت است. این دست‎بند فعالیت‎های معمولی نظیر تعداد قدم‎های طی شده و مسافت، کالری‎های مصرفی یا سوزانده شده یا گزارشات مربوط به فعالیت خواب را انجام می‎دهد. طراحی آن نسبتا ساده است، هیچ‎گونه نمایشگری ندارد و فقط 4 چراغ ال‎ای‎دی به چشم می‎خورد که پیشرفت شما را نشان می‎دهند و این دست‎بند به صورت خودکار فعالیتی که شروع کرده‎اید را متوجه می‎شود، علاوه بر این، زمانی که به مدت طولانی در حالت بی‎حرکت و ایستا باشید به شما هشدار می‎دهد که معمولا در این زمانه‎ی سکون و بی‎تحرکی می‎تواند برای بعضی از افراد آزاردهنده باشد. پیش‎فروش دست‎بند Flex 2 با قیمت 99 دلار شروع شده است ولی تا مهرماه عرضه نخواهد شد و البته باید اشاره داشت این گجت در واقع ماژولی است که آن را می‎توان در انواع مختلف دست‎بندهای مچی قرار دارد و به رنگ طلایی، نقره‎ای یا رز‎گلد واقعی 22 عیار توسط این شرکت عرضه می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال