واتساپ در ادامه دنبال کردن تلگرام، به زودی قابلیت کانال ها را عرضه می‌کند

واتساپ با وجود تبدیل شدن به یک پیام رسان سریع و محبوب همچنان در ارائه ویژگی های خود دنباله رو تلگرام است. در حالی که قابلیت کانال ها در تلگرام پیش از این توانست تحول زیادی در خدمات اپ ها ایجاد کند، اکنون واتساپ روی قابلیتی مشابه آن کار می کند. به گزارش سرویس اخبار […]

واتساپ با وجود تبدیل شدن به یک پیام رسان سریع و محبوب همچنان در ارائه ویژگی های خود دنباله رو تلگرام است. در حالی که قابلیت کانال ها در تلگرام پیش از این توانست تحول زیادی در خدمات اپ ها ایجاد کند، اکنون واتساپ روی قابلیتی مشابه آن کار می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام وبسایت WABetaInfo نشان می دهد واتساپ روی قابلیت Channels یا کانال ها کار می کند. اعلان مورد نظر در نسخه اخیر واتساپ در گوگل پلی مشاهده شده است.

در این اعلان واتساپ گفته است از این پس تعداد اعضای کانال بی نهایت خواهد بود و سقفی برای تعداد آن وجود ندارد. همچنین کانال ها برای مواردی مانند اشتراک گذاری اخبار و رویدادها استفاده خواهند شد. اعضای کانال نمی توانند شماره تلفن صاحب کانالی را مشاهده کنند. تا از این طریق حریم خصوصی افراد نیز حفظ شود. هنوز در مورد وجود رمزنگاری سرتاسری در کانال ها خبری منتشر نشده است.

تغییرات ایجاد شده در کانال ها در زیر بخش استاتوس قرار می‌گیرند. از این رو واتساپ قصد دارد نام استاتوس را به Updates تغییر دهد. بنابراین بخش آپدیت دو ویژگی را نمایش خواهد داد. پیشتر این رویکرد واتساپ در پیام رسانی یک به یک و گروهی بوده است. اکنون با آمدن قابلیت کانال ها اکنون ویژگی یک به چند مربوط به تلگرام را ارائه خواهد کرد.

کانال ها در اطلاعات رسانی خبرها، اطلاعیه ها و امور مربوط به کسب و کارها بسیار کارآمد هستند. البته هنوز زمان عرضه عمومی این ویژگی مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال