با ده دلار می توانید با کمک چت بات هوش مصنوعی با درگذشتگان گفت و گو کنید

یک چت بات ده دلاری که بر اساس هوش مصنوعی توسعه یافته است می تواند به افراد کمک کند تا با افرادی که دیگر در قید حیات نیستند صحبت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با پیشرفت تکنولوژی و با کمک هوش مصنوعی می توان با افرادی که در قید حیات نیستند ارتباط […]

یک چت بات ده دلاری که بر اساس هوش مصنوعی توسعه یافته است می تواند به افراد کمک کند تا با افرادی که دیگر در قید حیات نیستند صحبت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با پیشرفت تکنولوژی و با کمک هوش مصنوعی می توان با افرادی که در قید حیات نیستند ارتباط داشت. با استفاده از هوش مصنوعی می توان راهکارهای خلاقی را در یادآوری افراد فوت شده بکار برد. جاشوا بابو، فردی بود که سال گذشته نامزد خود را طی حادثه ای از دست داد. وی با کمک هوش مصنوعی و بر اساس پیام های وی یک چت بات مبتنی بر CPT-3 توسعه داد.

جاشوا با استفاده از این برنامه و توسعه نرم افزاری که می توانست از طریق آن گفت و گو کند، توانست با مرگ نامزدش کنار بیاید. پس از این موضوع بسیاری از افراد تلاش کردند تا چت بات های خود را ایجاد کنند.

پس از این موضوع، جیسون روهرر، خالق این نرم افزار و سازنده کد آن، ایده ای را ایجاد کرد که طی آن افراد مختلف بتوانند تنها با پرداخت پنج دلار یک شخصیت مجازی بسازند و با آن صحبت کنند. این فرد در ابتدا تصور نمی‌کرد که کاربران اینترنت از این پروژه استقبال کنند. پس از آن پروژه دیگری برای برقراری ارتباط با مردگان نیز طراحی شد که با دریافت ده دلار می توان چت بات هوش مصنوعی با تقلید از رفتار شخص فوت شده ایجاد کرد.

استفاده از هوش مصنوعی برای زنده کردن مردگان می تواند جذاب باشد. شبکه های عصبی برای لمس و استفاده از عکس های قدیمی همگی جالب به نظر می‌رسند. حتی برخی از ابزارها با متحرک کردن عکس های قدیمی احساسات خوبی را در افراد ایجاد می کند. البته ممکن است دیدن افرادی که دیگر در قید حیات نیستند و یا دوستانی که لحظه ای به زندگی بازگشته اند برای برخی ناراحت کننده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال