فردا شیائومی گوشی‌های هوشمند Redemi Note 4 و Redemi 4 را معرفی خواهد کرد

دعوت‌نامه‌ای که شیائومی به تازگی فرستاده نشان می‌دهد که این شرکت فردا طی مراسمی قصد معرفی گوشی‌های‌هوشمند جدید خود را دارد. احتمال می‌رود شیائومی در این مراسم جدیدترین پرچم‌دار خود را یعنی Redmi Note 4 و Redmi 4 برای طرفدارانش رونمایی مکند. براساس آنچه تاکنون در مورد گوشی Redmi Note 4 فاش شده، فبلت غول‌پیکر شیائومی نمایشگری 5.5 […]

دعوت‌نامه‌ای که شیائومی به تازگی فرستاده نشان می‌دهد که این شرکت فردا طی مراسمی قصد معرفی گوشی‌های‌هوشمند جدید خود را دارد. احتمال می‌رود شیائومی در این مراسم جدیدترین پرچم‌دار خود را یعنی Redmi Note 4 و Redmi 4 برای طرفدارانش رونمایی مکند.

براساس آنچه تاکنون در مورد گوشی Redmi Note 4 فاش شده، فبلت غول‌پیکر شیائومی نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را یدک می‌کشد. در زیر این نمایشگر چیپست Helio X20 شرکت مدیاتک قرار گرفته که دارای پردازنده‌ای ده‌هسته‌ای با توان پردازش 2 گیگاهرتز است. شیائومی فبلت مورد بحث ما را در دو نسخه متفاوت عرضه می‌کند. نسخه‌ی اول دارای حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی بوده و از حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد در حالیکه نسخه‌ی دیگر این فبلت به 3 گیگابایت رم تجهیز یافته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. در بخش دپارتمان دوربین ردموی نوت 4، می‌توان دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی شاهد بود. تمامی موارد گفته شده توسط باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر پشتیبانی می‌شوند.

برادر کوچک‌تر ردمی نوت 4، ردمی 4 دارای نمایشگری 5 اینچی خواهد بود. اطلاعات لو رفته توسط بنچمارک Geekbench نشان از چیپست اسنپ‌دراگون 625 و پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 506 داده‌اند. همانند برادر بزرگ‌ترش، این گوشی هم در دو نسخه‌ی متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اول دارای حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود و برای نسخه‌ی دوم 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است.

طبیعتا فردا با معرفی این گوشی می‌توان اطلاعات بسیار کامل‌تری را کسب کرد و در مورد قیمت و مکان عرضه‌ی آن هم با قاطعیت بیشتری صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال