نقد و بررسی آب خوری هوشمند شیائومی

برای اینکه بتوانید از حیوانات خانگی خود همچون سگ و گربه به خوبی مراقبت کرده و نیازهای روزانه آن ها را فراهم کنید به تجهیزات خاصی نیاز خواهید داشت. آب خوری یکی از این تجهیزات ضروری است. در این مطلب به نقد و بررسی آب خوری هوشمند شیائومی بپردازیم. لوازم حیوانات خانگی شرکت های تولیدکننده […]

برای اینکه بتوانید از حیوانات خانگی خود همچون سگ و گربه به خوبی مراقبت کرده و نیازهای روزانه آن ها را فراهم کنید به تجهیزات خاصی نیاز خواهید داشت. آب خوری یکی از این تجهیزات ضروری است. در این مطلب به نقد و بررسی آب خوری هوشمند شیائومی بپردازیم.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

لوازم حیوانات خانگی

شرکت های تولیدکننده لوازم حیوانات خانگی با در نظر داشتن نیاز های حیوانات، گامی موثر در جهت رفع مشکل برداشته اند. شیائومی یکی از همین شرکت ها است. این شرکت از معتبرترین برند های جهانی است که در زمینه های مختلفی فعالیت کرده و محصولاتی بسیار کاربردی و متنوع به بازار عرضه می کند. از جدیدترین محصولات این شرکت، آب خوری هوشمند شیائومی است که به صورت ویژه برای حیوانات خانگی طراحی و ساخته شده است.

بررسی آب خوری هوشمند شیائومی

قرار است در نقد و بررسی آب خوری هوشمند شیائومی با طراحی، ساختار و مکانیزم عمل این دستگاه بیشتر آشنا شویم. در طراحی آب خوری هوشمند شیائومی برخی موارد جزء مزیت های رقابتی به شمار می روند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • آب خوری هوشمند شیائومی طراحی بسیار مدرنی داشته و از یک ساختار مینیمالیستی پیروی می کند.
  • در ساخت این ظرف آب خوری اتوماتیک، مداری به شکل پنهان تعبیه شده که جداکننده آب و برق است.
  • ظرف یا سینک طراحی شده در آب خوری، ابعاد کاملا استانداردی داشته و گنجایش آن به طور معمول به 2 لیتر می رسد.
  • سینک آب خوری از یک ساختار ساده برخوردار است و به همین علت تمیز کردن آن بسیار راحت است.
  • برند شیائومی در ساخت بدنه آب خوری از بهترین مواد پلاستیک ABS استفاده کرده است.
  • روش تولید آب برای حیوان نیز به این صورت است که آب در حد ظرفیت سینک از درون مخزن به شکل فواره ای خارج شده و تقریبا به طور دائمی در جریان است.
  • ارتفاع استاندارد آب خوری باعث می شود تا این محصول برای تمامی حیوانات خانگی با هر جثه ای کاملا مناسب باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های آب خوری هوشمند شیائومی فیلتر کردن آب و تمیز نگه داشتن آن است. این آب از نظر بهداشتی کاملا استریل شده و عاری از هرگونه ذرات گردوغبار، مو، کلر، منیزیوم و کلسیم است. در نهایت بعد از یک فیلتراسیون عمیق، آب برای نوشیدن حیوان خانگی به داخل فواره هدایت می شود.
  • شیائومی در ساخت این آب خوری به راحتی و امنیت حیوان خانگی شما اهمیت بسیار زیادی داده است. این مورد در طراحی ظرف آب خوری کاملا مشهود است. در نظر گرفتن یک زاویه 7 درجه ای از سطح افق برای اینکه حیوان بدون مشکل آب بخورد.

نحوه فعال کردن آب خوری هوشمند شیائومی

شاید زمانی که نام آب خوری هوشمند به گوشتان می خورد، این سوال برایتان پیش بیاید که آیا می توان به راحتی با آن کار کرد و از طراحی آن سر درآورد؟ پاسخ ما به شما مثبت است. شیائومی محصولات هوشمند خود را به شکلی طراحی کرده تا کاربران با هر میزان اطلاعات و دانشی بتوانند از محصول موردنظر به راحتی استفاده کنند. این مورد درخصوص آب خوری هوشمند نیز کاملا صدق می کند.

در نقد و بررسی آب خوری هوشمند شیائومی این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما بعد از خرید دستگاه به آسانی می توانید با کاربری و روش استفاده از آن آشنا شوید. بر روی این دستگاه تعدادی دکمه لمسی تعبیه شده است.

فعال کردن این دکمه ها تنها به اختیار شماست. در واقع تا زمانی که شما تصمیم به راه اندازی دستگاه نداشته باشید، این دکمه ها فعال نمی شوند. برخی از افراد نگران این موضوع هستند که در صورت تمام شدن آب مخزن، امکان خراب شدن دستگاه یا مهم تر از آن برق گرفتگی حیوان وجود داشته باشد. در این رابطه بایستی بگوییم جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

آب خوری هوشمند شیائومی برای این موارد هم کاملا آماده بوده و راهکار خاص خود را دارد. دستگاه در صورت تمام شدن آب یا بروز هر مشکل دیگری بهترین اقدام را انجام داده تا کوچک ترین آسیبی به بدنه خود یا حیوان شما وارد نکند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در زمان قطعی برق، دستگاه، از آب ذخیره شده در مخزن خود برای رفع تشنگی حیوان استفاده می کند. در بدنه آب خوری هوشمند شیائومی یک پنل نشانگر به کار رفته که زمان تغییر فیلتر و پر کردن مجدد منبع آب را نیز نشان می دهد.

مزایای آب خوری هوشمند شیائومی

از مزایای آب خوری هوشمند شیائومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه در هنگام کار کردن آلودگی صوتی یا مزاحمتی برای شما یا حیوان خانگیتان ایجاد نمی کند.
  • کاسه آب خوری تعبیه شده در دستگاه دارای پد های ضد لغزش است که از ورود آسیب به حیوان خانگی جلوگیری می کند.
  • ظرفیت مخزن دستگاه به اندازه ای است که آب مورد نیاز یک حیوان خانگی همچون گربه بالغ شده را برای مدت زمان حدودا 47 روز تامین می کند.
  • حالت فواره ای آب در این دستگاه باعث جذب شدن حیوانات شده و کمک می کند تا آب مورد نیاز را در طول روز با شوق بیشتری میل کنند. این نوشیدن مرتب آب می تواند حیوانات را از بیماری های مختلف همچون مشکل در سیستم ادرار رهایی ببخشد.
  • آب فیلتر شده این دستگاه باعث می شود تا حیوان خانگی شما دچار سنگ کلیه نشود.
  • این دستگاه در هر زمان قادر به تولید آب موردنیاز حیوان شماست. حتی زمانی که در منزل حضور ندارید. بنابراین دغدغه رفع تشنگی حیوان به طور کامل با وجود این دستگاه رفع می شود.

برای تهیه آب خوری هوشمند شیائومی می توانید به مراکز معتبر فروش لوازم حیوانات خانگی مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.