طراح سابق خلاق اپل، حالا به سمت طراح ارشد هوآوی درآمده است

Abigail Sarah Brody طراح سابق خلاق اپل به شرکت چینی هوآوی پیوسته تا نقش طراح ارشد این شرکت را به دست گیرد. هوآوی قصد دارد با اضافه کردن وی به کارکنان خود، طراحی رابط‌ کاربری گوشی‌های‌هوشمند خود را بهبود ببخشد. اگر بخواهیم نگاهی به سابقه‌ی برودی در طول 20 سال فعالیتش نگاه بیندازیم می‌توان به […]

Abigail Sarah Brody طراح سابق خلاق اپل به شرکت چینی هوآوی پیوسته تا نقش طراح ارشد این شرکت را به دست گیرد. هوآوی قصد دارد با اضافه کردن وی به کارکنان خود، طراحی رابط‌ کاربری گوشی‌های‌هوشمند خود را بهبود ببخشد.

اگر بخواهیم نگاهی به سابقه‌ی برودی در طول 20 سال فعالیتش نگاه بیندازیم می‌توان به این نکته اشاره کرد که او در شرکت‌های مطرحی از جمله اپل کار کرده است. برودی در شرکت اپل به همراه بقیه‌ی اعضای تیمش توانست اولین نسخه از iOS را برای اولین نسل آیفون‌های اپل طراحی کند. او در طراحی فضای ذخیره سازی ابری اپل iCloud نیز نقش به‌سزایی را داشت و در اخرین‌ کارهایش در این شرکت به طراحی زمان برنامه‌ نویسی حرفه‌ای Prokit کمک کرد.

طراح سابق خلاق اپل، حالا به سمت طراح ارشد هوآوی درآمده است

هوآوی این روزها در تیتر خبری بسیاری از سایت‌های معتبر قرار گرفته است. این شرکت تبدیل به تولید کننده‌ی اول گوشی‌های‌هوشمند در چین شده و توانسته به آمار فروش فوق‌العاده‌ای هم دست یابد. فروش 27 میلیون گوشی‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی گذشته باعث شده تا بسیاری از کاربران حساب ویژه‌ای را بر روی این شرکت باز کنند. این آمار‌ها در حالی منتشر شد که هوآوی ر سه ماهه‌ی سوم سال گذشته تنها موفق به فروش 16.8 میلیون گوشی‌هوشمند شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال