نوکیا در سال 2017 میلادی 5 محصول جدید معرفی می‌کند

شرکت فنلاندی HMD Global که قرار است محصولات جدید خود را تحت عنوان برند نوکیا عرضه کند، در چند روز اخیر حضور خود را در کنگره‌ی‌ جهانی موبایل تایید کرده است. همکاران شرکت نوکیا قرار است در این رویداد حداقل از یک گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کنند که با برند نوکیا وارد بازار خواهد شد. اولین گوشی‌هوشمندی […]

شرکت فنلاندی HMD Global که قرار است محصولات جدید خود را تحت عنوان برند نوکیا عرضه کند، در چند روز اخیر حضور خود را در کنگره‌ی‌ جهانی موبایل تایید کرده است. همکاران شرکت نوکیا قرار است در این رویداد حداقل از یک گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کنند که با برند نوکیا وارد بازار خواهد شد.

اولین گوشی‌هوشمندی که توسط شرکت HMD از آن رونمایی خواهد شد به احتمال فراوان گوشی‌ D1C نوکیا خواهد بود که تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی شنیده شده است. در کنار این گوشی که در اسفندماه از ان رونمایی می‌شود، گمان می‌رود HMD با تولیدکنندگان تایوانی برای تولید قطعات جدید همکاری می‌کند تا شاید در سال جاری میلادی بتواند 4 گوشی‌هوشمند دیگر را نیز روانه بازار کند.

به احتمال زیاد و به نقل از منابع معتبر، شرکت HMD موج دوم و سوم گوشی‌های‌هوشمند نوکیا را در سه ماهه‌ی دوم و سوم سال 2017 معرفی و عرضه می‌کند. براساس شایعات مختلف، گوشی‌های در حال تولید توسط این شرکت نمایشگرهایی با اندازه‌ی 5 تا 5.7 اینچ و رزولوشن QHD و فول‌اچ‌دی خواهند داشت.

گفته می‌شود شرکت HMD Global به تازگی با شرکت‌های  LG Display، Century،Innolux برای تولید نمایشگرهای این گوشی‌ها همکاری داشته و قرار است طی ماه‌های آینده چهار گوشی جدید را معرفی کند.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، گوشی‌هوشمند D1C شرکت نوکیا قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل در اوایل اسفندماه به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی احتمالا در دو نسخه‌ی متفاوت روانه بازار می‌شود. نسخه‌ی پیشرفته‌تر این گوشی 200 دلار قیمت خواهد داشت و به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. این گوشی به احتمال فراوان 3 گیگابایت رم را با خود حمل خواهد کرد. نسخه‌ی ارزان‌تر اولین گوشی‌هوشمند نوکیا برچسب 150 دلاری را به خود خواهد دید. این گوشی به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p مجهز می‌شود و تنها 2 گیگابایت رم برای آن تدارک دیده شده است.

تمامی گوشی‌های‌هوشمند شرکت نوکیا قرار است به صورت جهانی عرضه شوند هرچند هنوز به طو دقیق نمی‌توان در مورد مشخصه‌های فنی آن‌ها صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال