فاکسکان وظیفه آزمایش نمونه‌های اولیه آیفون تاشو را برعهده گرفت

فاکسکان اعلام کرد مراحل اولیه تست دو مدل از گوشی های تاشو اپل در قسمت نمایشگر و لولا با موفقیت به پایان رسیده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، حدود دو ماه پیش شایعاتی مبنی بر انتخاب فاکسکان به عنوان شرکت تست نمایشگر آیفون های تاشو منتشر شده بود. خبرهای جدید نیز از صحت […]

فاکسکان اعلام کرد مراحل اولیه تست دو مدل از گوشی های تاشو اپل در قسمت نمایشگر و لولا با موفقیت به پایان رسیده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، حدود دو ماه پیش شایعاتی مبنی بر انتخاب فاکسکان به عنوان شرکت تست نمایشگر آیفون های تاشو منتشر شده بود. خبرهای جدید نیز از صحت این اخبار و همچنین پایان آزمایشات خبر می دهد. فاکسکان توانسته مراحل کنترل کیفیت مربوط به لولاها و نمایشگر دو نمونه اولیه آیفون تاشو را در شنژن با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش خبرگزاری Money UDN و بنابر اعلام فاکسکان هنوز گوشی های آیفون تاشو به طور کامل تست نشده اند و تنها نمایشگر و لولاهای آن برای بررسی کیفی مورد آزمایش قرار گرفتند. این آزمایش شامل سنجش دوام و کیفیت نمایشگر در این دو مدل از گوشی ها بوده است.

در مورد طراحی های مربوط به این دو مدل از گوشی نیز آمده که شباهت آن به زد فلیپ سامسونگ یا لنوو موتو RAZR زیاد بوده و همانند گلکسی فولد نیز باز و بسته خواهد شد. امکان این که اپل در آینده یکی از دو طرح را عرضه کند بسیار زیاد است و در نهایت ممکن است تنها یک مدل برای تولید انتخاب شود. در این گزارش Money UDN همچنین از نحوه آزمایش فاکسکان برای کیفیت لولای آیفون تاشو آمده است که فاکسکان بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه این نمونه ها را باز و بسته کرده است. این آزمایش برای مکانیزم لولای لپ تاپ ها به ۲۰ تا ۳۰ هزار مرتبه نیز می رسد. احتمالا اپل اولین مدل از گوشی‌های تاشو خود را در سپتامبر ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال