معرفی دوربین X-T10 فوجی‌ فیلم

اخیرا کمپانی ژاپنی فوجی فیلم اقدام به معرفی دوربین جدیدی از سری X خود با نام X-T10 کرده است. این سری از دوربین‌های فوجی‌فیلم دارای شمایل کلاسیک بوده و همانند دوربین‌های SLR گرایش خاصی به تنظیم دستی مود‌های دوربین دارد. همچنین دوربین جدید فوجی فیلم جایگزین پرچمدار سال قبل این شرکت با نام X-T1 است. دوربین X-T10 فوجی فیلم […]

اخیرا کمپانی ژاپنی فوجی فیلم اقدام به معرفی دوربین جدیدی از سری X خود با نام X-T10 کرده است. این سری از دوربین‌های فوجی‌فیلم دارای شمایل کلاسیک بوده و همانند دوربین‌های SLR گرایش خاصی به تنظیم دستی مود‌های دوربین دارد. همچنین دوربین جدید فوجی فیلم جایگزین پرچمدار سال قبل این شرکت با نام X-T1 است.

دوربین X-T10 فوجی فیلم دارای لنز قابل تعویض بوده و سنسور پشت لنز آن از نوع APS-C X-Trans CMOS II و دارای قدرت تفکیک‌پذیری معادل 16.3 مگاپیکسل می‌باشد. قابلیت فوکوس خودکار در حالت تشخیص فاز (phase detection autofocus) و برخورداری از پردازشگر EXR II این شرکت از دیگر ویژگی‌های این دوربین جدید می‌باشد. تعداد نقاط فوکوس خودکار این دوربین 77 عدد بوده و حداکثر میزان حساسیت سنسور آن به 25600 می‌رسد. همچنین صفحه نمایش آن از نوع چرخنده و 3 اینچی بوده و منظره‌یاب آن نیز دارای دقتی برابر 2.36 میلیون نقطه می‌باشد. از دیگر مزایای این دوربین، توانایی آن در ضبط تصاویر با دقت 1080p و با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. دوام باطری این دستگاه برابر 350 شات عکاسی در حالت استاندارد بوده و تمامی لنز‌های سری  XF و XC فوجی فیلم به همراه لنز‌هایی با مانت X بر روی این دوربین قابل استفاده می‌باشند. همچنین ارگونومی این دوربین بسیار خوب بوده و عکاسی با آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

اما نکته مهمتر در قیمت بسیار مناسب این دوربین نهفته است. به طوری که برای خرید بدنه دوربین تنها می‌بایست قیمت 800 دلاری آن را پرداخت کنید و برای خرید لنز کیت 55-16 میلی‌متری XC آن نیز تنها 100 دلار بیشتر خواهید پرداخت.

با این تفاسیر به نظر شما خرید یک دوربین با بدنه آلمینیومی مستحکم و طراحی کلاسیک به همراه پیچ‌ تنظیم‌های گوناگون می‌تواند در عکاسی پیشرفته امروزی به کمک عکاس بیاید؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال