رابط کاربری Grace UX و بهبود قابلیت Always-on Display برای گلکسی S7 سامسونگ با اندروید نوقا

درست بعد از انتشار خبر مربوط به تست اندروید 7.0 نوقا را برای گلکسی اس 7 توسط شرکت سامسونگ، اطلاعات جدید از حضور رابط کاربری Grace UX در گلکسی نوت 7 حکایت دارد. گفته می‎شود که هر دو گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ از این رابط کاربری بهره خواهند بود که به همراه […]

درست بعد از انتشار خبر مربوط به تست اندروید 7.0 نوقا را برای گلکسی اس 7 توسط شرکت سامسونگ، اطلاعات جدید از حضور رابط کاربری Grace UX در گلکسی نوت 7 حکایت دارد. گفته می‎شود که هر دو گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ از این رابط کاربری بهره خواهند بود که به همراه آپدیت کلی برای فریم‎ویر اندروید عرضه خواهد شد.

رابط کاربری Grace UX، رابط‎کاربری جدید و مبتکرانه‎ی سامسونگ در مقابل تاچ‎ویز است که در حال حاضر تنها در گلکسی نوت 7 دیده می‎شود، ولی به نظر می‎رسد سامسونگ قصد دارد دو گوشی دیگر سری 7 خود را نیز از این قابلیت بی بهره نگذارد. طبق گفته‎ی وب‎سایت SamMobile، آپدیت مبتنی بر اندروید نوقا به نسبت نرم‎افزار فعلی گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج روان‎تر اجرا خواهد شد.

اندروید نوقا

این گزارش هم‎چنین اشاره می‎کند که قابلیت‎های Always-on Display جدید نوت 7 نیز به دو گوشی مذکور راه پیدا خواهد گرد. گرچه این دو گوشی هر دو دارای قابلیت‎ Always-on Display هستند، ولی سامسونگ امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است که تنها نوت 7 در اختیار دارد.

حتی با آن‎که تست‎های سامسونگ شروع شده است، ولی تا گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج یا در واقع نوت 7 اندروید نوقا را به خود ببینند کمی طول می‎کشد. فراخوانی جهانی نوت 7 یقینا نیز به این قضیه کمکی نخواهد کرد. چون همان‎طور که بدون شک بسیاری از افراد دارای دستگاه‎های سامسونگ تایید می‎کنند، زمان ارائه‎ی نسخه‎های جدید اندروید آهسته است، حتی اگر حادثه‎هایی نظیر آتش‎سوزی نوت 7 گریبان سامسونگ را بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال