گوشی جی 5 ال‌جی آذرماه آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد

اخیراً شرکت ال‎جی جهش عظیمی داشته است و توانسته در جمع شرکت‎هایی قرار گیرد که آپدیت‎های سیستم‎عامل اندروید را به‌سرعت برای کاربران ارائه می‎دهند. علاوه بر ال‌جی دو شرکت‎ اچ‎تی‎سی و موتورولا نیز در چند سال اخیر در رابطه با آپدیت‎های جدید سیستم‎عامل اندروید پیشرفت خوبی داشته‎اند، برخلاف سامسونگ که هم‎چنان در این زمینه کند عمل می‎کند. […]

اخیراً شرکت ال‎جی جهش عظیمی داشته است و توانسته در جمع شرکت‎هایی قرار گیرد که آپدیت‎های سیستم‎عامل اندروید را به‌سرعت برای کاربران ارائه می‎دهند. علاوه بر ال‌جی دو شرکت‎ اچ‎تی‎سی و موتورولا نیز در چند سال اخیر در رابطه با آپدیت‎های جدید سیستم‎عامل اندروید پیشرفت خوبی داشته‎اند، برخلاف سامسونگ که هم‎چنان در این زمینه کند عمل می‎کند.

حالا که گوگل اندروید نوقا 7.0 را ارائه داده است و اکثر دستگاه‎های نکسوس که محق دریافت این آپدیت هستند، آن را دریافت کرده‎اند، وقت آن رسیده است که دیگر برندها نیز دست به کار شده و آپگریدهای خود را ارائه دهند.

به عنوان مثال، گوشی LG G5 در بین اولین گوشی‎های هوشمندی قرار دارد که به اندروید نوقا 7.0 آپگرید خواهد شد. این خبر اخیرا مورد تایید اپراتور مخابراتی استرالیا یعنی Optus قرار گرفته است که انتظار می‎رود در اوایل آذرماه این آپدیت را ارائه دهد.

از آن‎جایی‎که این اپراتور با شرکت ال‎جی برای ارائه‎ی گوشی G5 قرارداد دارد، ما فکر می‎کنیم که مدل قفل نشده‎ی این گوشی‎هوشمند آپدیت اندروید 7.0 را اندکی زودتر دریافت خواهد کرد. گرچه، از آن‎جایی‎که هنوز هیچ چیزی از سوی شرکت ال‎جی تایید نشده است با دیده‎ی شک به این ماجرا می‎نگریم.

هم‎چنین باشد اشاره داشت که در حال حاضر Optus در حال محک زدن آپدیت اندروید 7.0 برای G5 است، چون این اپراتور استرالیایی هیچ گونه تبلت یا گوشی‎هوشمند دیگری در طیف محصولات خود که این آپدیت را دریافت کنند، ندارد.

مشخص است که معنای این خبر این نیست که دستگاه‎های دیگر نظیر گلکسی اس 7 سامسونگ یا اچ‎تی‎سی 10 آپدیت نوقا را دریافت نخواهند کرد، بلکه اپراتور Optus هیچ دستگاه دیگری جز LG G5 برای محک زدن نسخه‎ی جدید این سیستم‎عامل در اختیار ندارد یا حداقل می‎توان گفت فعلا این‎طور است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال