سامسونگ به علت تقاضای بالای +Galaxy S8 تولید آن را افزایش می‎دهد

فروش گوشی +Galaxy S8 سامسونگ به نسبت پیش‎بینی سامسونگ بیشتر خواهد بود. مدعی این جمله گزارش جدید منتشر شده در کره‎جنوبی است که از منابع خبری ناشناس نقل‎قول می‎کند. ادعا می‎شود که مدل بزرگتر دو پرچم‎دار جدید سامسونگ با واکنش‎های اولیه‎ی مثبتی از سوی فروشندگان روبرو شده است که به نسبت پیش‎بینی اولیه‎ی سامسونگ حجم […]

فروش گوشی +Galaxy S8 سامسونگ به نسبت پیش‎بینی سامسونگ بیشتر خواهد بود. مدعی این جمله گزارش جدید منتشر شده در کره‎جنوبی است که از منابع خبری ناشناس نقل‎قول می‎کند.

ادعا می‎شود که مدل بزرگتر دو پرچم‎دار جدید سامسونگ با واکنش‎های اولیه‎ی مثبتی از سوی فروشندگان روبرو شده است که به نسبت پیش‎بینی اولیه‎ی سامسونگ حجم سفارش‎های خود را افزایش داده‎اند.

بنابراین سامسونگ حجم تولید گوشی +Galaxy S8 را بالا برده است تا حال 45 درصد کل دستگاه‎های S8 تولید شده به این گوشی اختصاص داده شود. برنامه‎ی اولیه تقسیم نسبت تولید به صورت 60/40 بوده است، یعنی 60 درصد دستگاه‎های S8 کوچکتر و تنها 40 درصد +S8 بزرگتر باشند. این شرکت ممکن است بعد از پیش‎فروش‎ها بسته به تعداد سفارش‎های مدل کوچکتر پرچم‎دار خود حتی تصمیم بگیرد نسبت تولید گوشی‎های +S8 را بالاتر ببرد.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، نسبت تولید گوشی‎های اس 7 و اس 7 اج در سال گذشته در ماه‎های اولیه 70 به 30 بود. گرچه این نسبت در انتهای سال 2016 به علت بالا رفتن میزان تقاضای شدید برای گوشی S7 edge به حداکثر 70 درصد رسید که احتمالا فوت نوت 7 در این قضیه نقش زیادی داشت، چون طرفداران سامسونگ به دنبال این بودند بهترین گزینه‎ی ممکن را جایگزین آن کنند.

گفته می‎شود سامسونگ در حال آماده‎سازی 20 میلیون دستگاه S8 و +S8 برای عرضه‎ی این دو گوشی است که اول اردیبهشت‎ماه صورت می‎گیرد. ظاهرا این رقم دو برابر مقدار عرضه‎ی اولیه‎ی دو گوشی S7 در سال گذشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال