سامسونگ میزان تولید Galaxy S8 را افزایش داده است

شرکت سامسونگ پیش‌بینی کرده که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ این شرکت با استقبال بالایی مواجه شوند، بنابراین در مقایسه با گلکسی اس 7 حجم تولید اولیه‎ی این گوشی‎ها را 40 درصد افزایش داده است. تولید اولیه‎ی پرچم‎دار سال قبل سامسونگ 12 میلیون دستگاه بود اما ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است برای گلکسی اس 8 […]

شرکت سامسونگ پیش‌بینی کرده که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ این شرکت با استقبال بالایی مواجه شوند، بنابراین در مقایسه با گلکسی اس 7 حجم تولید اولیه‎ی این گوشی‎ها را 40 درصد افزایش داده است. تولید اولیه‎ی پرچم‎دار سال قبل سامسونگ 12 میلیون دستگاه بود اما ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است برای گلکسی اس 8 میزان آن را 40 درصد افزایش دهد، در نتیجه انتظار می‎رود که تعداد کل گوشی‎های عرضه شده‎ی Galaxy S8 به 60 میلیون واحد برسد.

این رقم به مراتب بالاتر از آمار فروش 48 و 45 میلیونی گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 6 است. البته باید توجه داشت سامسونگ رسماً این عدد را تایید نکرده است و منبع این خبر نشریه‎ی محلی در کره به اسم The Bell بوده ولی با توجه به فاجعه‎ای که برای نوت 7 پیش آمد، احتمالاً سامسونگ قصد دارد حجم تولید گلکسی اس 8 را بالا ببرد.

بسیاری از طرفداران سر‎سخت سامسونگ آرزوی پرچم‎داری از سامسونگ با نمایشگر بزرگ را دارند و بعد از فوت نوت 7 مجبور شدند به استفاده از گلکسی اس 7 اج 5.5 اینچی برگردند. ولی حالا گوشی‎های  Galaxy S8 و S8+ این شرکت نوید نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی را به علاقه‌مندان خود داده‎اند.

رونمایی از این پرچم‎دارها در کنگره‎ جهانی موبایل 2017 صورت نمی‎گیرد ولی گفته شده که در تاریخ 9 فروردین‎ماه پایان انتظارها برای معرفی آن‌هاخواهد بود.