اولین شایعات از کارت گرافیک GTX 1060 منتشر شد

پس از معرفی رسمی کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 توسط انویدیا، حالا شاهد انتشار اولین اطلاعات از کارت‌ گرافیک GTX 1060 هستیم. همان‌طور که می‌دانید، محصولات جدید این شرکت از جمله بهترین کارت‌های گرافیکی هستند که تاکنون ساخته شده و پیشتر نیز به 10 نکته کلیدی در مورد این دو کارت قدرتمند اشاره […]

پس از معرفی رسمی کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 توسط انویدیا، حالا شاهد انتشار اولین اطلاعات از کارت‌ گرافیک GTX 1060 هستیم. همان‌طور که می‌دانید، محصولات جدید این شرکت از جمله بهترین کارت‌های گرافیکی هستند که تاکنون ساخته شده و پیشتر نیز به 10 نکته کلیدی در مورد این دو کارت قدرتمند اشاره داشتیم و حالا شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از کارت گرافیک میان‌رده و البته مورد انتظار GTX 1060 هستیم.

معمولا کارت‌های گرافیک این سری از محصولات انویدیا (GTX x60)، جزء مقرون‌به‌صرفه‌ترین کارت‌های شرکت انویدیا و همچنین ارزشمندترین کارت گرافیک نسبت به کارایی و قیمت به حساب می‌آیند و GTX 1060 نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین جهت بسیاری از کاربران منتظر معرفی این کارت از سوی انویدیا هستند.

اما اطلاعاتی که از دیتابیس Zauba به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد کارت گرافیک GTX 1060 بر اساس سیلکون GP106 طراحی شده و قرار است به حافظه‌ی GDDR5 با مموری کنترلر 256 بیتی مجهز گردد. این مشخصات شباهت زیادی با کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080 داشته و این یعنی ما با محصولی قدرتمند روبه‌رو هستیم. البته در مورد تعداد واحدهای پردازشگر CUDA، این انتظار وجود دارد که این کارت به 1280 واحد پردازشگر مجهز شده باشد.

طبق تصویری که از دیتابیس این سایت منتشر شده، کارت گرافیک GTX 1060 قرار نیست به این زودی‌ها وارد بازار شود و احتمالا پاییز، زمان عرضه رسمی آن باشد. همین‌طور قیمتی که احتمالا انویدیا برای این محصول در نظر گرفته، چیزی بین 250 تا 300 یورو باشد که البته کمی بالا به نظر می‌‌رسد. به هر شکل این اطلاعات تنها شایعاتی هستند که فعلا نمی‌توانیم به آنها تکیه کنیم و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی انویدیا باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال