Geil از حافظه‌های رم DDR4 سری EVO Forza پرده برداشت

شرکت GeIL که تولیدکننده جهانی و مشهور در زمینه قطعات کامپیوتر و همچنین لوزام جانبی آن به حساب می‌آید، به تازگی از نسل جدید حافظه‌های رم خود در سری EVO (سری گیمینگ) رونمایی به عمل آورده است. این سری از حافظه‌ها DDR4 EVO FORZA نام داشته و توسط بخش MTCD این شرکت تولید گشته است. علاوه بر آن عملکرد […]

شرکت GeIL که تولیدکننده جهانی و مشهور در زمینه قطعات کامپیوتر و همچنین لوزام جانبی آن به حساب می‌آید، به تازگی از نسل جدید حافظه‌های رم خود در سری EVO (سری گیمینگ) رونمایی به عمل آورده است. این سری از حافظه‌ها DDR4 EVO FORZA نام داشته و توسط بخش MTCD این شرکت تولید گشته است. علاوه بر آن عملکرد بخش خنک‌کننده این سری نیز قابل تقدیر و نحسین می‌باشد.

این سری از حافظه‌های رم در نسخه Hot rod Red و Racing Yellow قابل دسترسی و خریداری است. سری EVO FORZA به شکلی طراحی شده است تا بتواند با معماری تراشه‌های سری Z170 و یا X99 تا حداکثر فرکانس 3866  مگاهرتز به طور کامل تطابق داشته باشد. به منظور اطمینان حاصل کردن از حداکثر کیفیت کاری این سری از حافظه‌های رم، این محصولات تحت تست‌های خودکار شرکت جیل با نام‌های DYNA4 SLT و DYNA4 DIMM SLT قرار گرفته و در واقع امتحان خود را از این نظر پس داده‌اند.

161a

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال