رونمایی جِیل از حافظه‌های رم سری EVO-X با تکنولوژی جدید HILM

صبح امروز شرکت بزرگ جِیل (GeIL) که از توانمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید حافظه‌ی رم می‌باشد، از حافظه‌های رم جدید سری EVO-X Gaming Hardcore به همراه تکنولوژی جدید Hybrid-Independent-Light-Module (به اختصار HILM) پرده برداشت. سازندگان سعی کرده‌اند در این حافظه‌های رم جدید، با استفاده از سیستم نورپردازی و تکنولوژی HILM، جلوه‌ی خاصی را به این رم‌ […]

صبح امروز شرکت بزرگ جِیل (GeIL) که از توانمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید حافظه‌ی رم می‌باشد، از حافظه‌های رم جدید سری EVO-X Gaming Hardcore به همراه تکنولوژی جدید Hybrid-Independent-Light-Module (به اختصار HILM) پرده برداشت.

سازندگان سعی کرده‌اند در این حافظه‌های رم جدید، با استفاده از سیستم نورپردازی و تکنولوژی HILM، جلوه‌ی خاصی را به این رم‌ بخشند که شاید پیشتر در محصولات مشابه، نمونه آن را ندیده باشید. این حافظه‌ها در مقابل با حافظه‌های رم سری Super Luce نیز بسیار زیباتر بوده و حتی عمکلرد آنها نیز به شکل قابل توجهی، بهتر از این محصولات می‌باشد.

110b

البته نباید تصور کنید که تکنولوژی HIML تنها شامل لامپ‌های LED (که در تصویر قرار گرفته با نام Figure A نشان داده شده) در این محصولات می‌شود، بلکه مهندسین شرکت جیل موفق شده‌اند تا با تکنولوژی جدید خود اجرای مختلفی همچون لامپ‌های LED، میکرو پردازنده و مدارهای رم را تنها در یک ماژول قرار داده و آن را از ماژول مربوط به سیستم اصلی رم جدا کنند. این موضوع، می‌تواند نهایت پایداری و عمکلرد بهینه‌تر را برای این رم‌ها به همراه داشته باشد که البته در این موضوع نیز جیل عملکرد مناسبی داشته است.

110c

علاوه بر این، محصولات جدیدی که شرکت جیل تولید کرده این امکان را دارند تا از طریق اپلیکیشن‌های تحت رابط کاربری مادربورد، کنترل شده و رنگ‌های قابل پخش در آن تغییر نمایند.

در رابطه با مشخصات فنی این محصولات نیز باید اشاره داشته باشیم که مدیران این شرکت قصد دارند حافظه‌های رم جدید DDR4 EVO-X را در حجم‌های مختلف 4، 8 و 16 گیگابایتی (با حداکثر ظرفیت مجموع 64 گیگابایت) و باس حافظه‌ی بسیار بالای 2666 تا 4133 مگاهرتز در اختیار کاربران قرار دهند. پشتیبانی از حالت دو کاناله و چهار کاناله نیز از دیگر ویژگی‌های این حافظه‌ها به حساب می‌آید.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا شروع نمایشگاه کامپیوتکس 2016 منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال