مهندسان جنرال‌موتورز در حال توسعه خودروی الکتریکی‌ و خودران هستند

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، شرکت بزرگ جنرال‌موتورز در حال توسعه خودروهای الکتریکی بوده و تیمی مخصوص را برای پیش بردن این بخش، به کار گرفته است. همچنین آنها قصد دارند پاییز سال آینده، خودروی الکتریکی Chevrolet Bolt را وارد بازار و موفقیتی که احتمالا سازندگان از عرضه‌ی این محصول بدان خواهند رسید، می‌تواند مهندسین […]

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، شرکت بزرگ جنرال‌موتورز در حال توسعه خودروهای الکتریکی بوده و تیمی مخصوص را برای پیش بردن این بخش، به کار گرفته است. همچنین آنها قصد دارند پاییز سال آینده، خودروی الکتریکی Chevrolet Bolt را وارد بازار و موفقیتی که احتمالا سازندگان از عرضه‌ی این محصول بدان خواهند رسید، می‌تواند مهندسین این شرکت را به طراحی و تولید خودروهای الکتریکی بیشتر تشویق نماید.

همچنین باید بدانید که از ابتدای ماه فوریه، آقای Doug Parks به عنوان معاون بخش خودروهای خودران جنرال‌موتورز انتخاب خواهد شد و تمامی مسئولیت‌ها و انتظاراتی که می‌توان از خودروهای هوشمند این شرکت در آینده داشت، بر عهده‌ی این شخص خواهد بود. همزمان با این موضوع، مدیران 500 میلیون دلار را برای تصاحب شرکت جدید Lyft پرداخت و قصد دارند از دانش مهندسین این شرکت در تولید و توسعه خودروهای خویش استفاده نمایند.

با توجه به اینکه بسیاری از سازندگان و خودروسازان هستند که اتومبیل‌های هوشمند و قدرتمندی را تولید می‌نمایند، این موضوع بسیار جالب است که شرکتی همانند جنرال‌موتورز نیز بخواهد با دیگر کمپانی‌ها همچون تسلا رقابت نماید. در مورد خودروی Chevrolet Bolt نیز شاید کمی زود باشد، اما این اتومبیل می‌تواند بر روی کاغذ، با یک بار شارژ شدن، مسافتی به اندازه‌ی 200 مایل را طی نماید. قیمت این خودرو نیز احتمالا چیزی در حدود 35000 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال