67000 دستگاه خودروی Cadillac ATS توسط جنرال موتورز جمع‌آوری می‌شوند

شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد 67000 دستگاه از خودروهای Cadillac ATS را به دلیل مشکلات عملکردی ایجاد شده در بخش سان‌روف اتومبیل، جمع آوری کند. این مشکل ….

همانطور که اطلاع دارید شرکت‌های مختلف در حال جمع آوری خودروهای خود به دلیل مشکلات متعدد فنی هستند. شرکت جنرال موتورز نیز به جمع این تولیدکنندگان پیوسته و روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد 67000 دستگاه از خودروهای Cadillac ATS را به دلیل مشکلات عملکردی ایجاد شده در بخش سان‌روف اتومبیل، جمع آوری کند.

این مشکلات مربوط به جمع شدن سان‌روف خودروها با کوچکترین فشار ممکناست که خوشبختانه موضوعی خطرناک نیستند، اما می‌تواند به اندازه‌ی کافی آزار دهنده باشد. مدل‌هایی که این مشکلات را دارند، خودروهایی هستند که در سال‌های 2013، 2014 و 2015 تولید شده‌ و عموما در کشور آمریکا و کانادا هستند. احتمالا این موضوع به معیوب بودن سیستم کنترلی سان‌روف‌ها مربوط می‌شود، به همین دلیل جنرال موتورز قصد دارد تا صفحه‌ی کنترلی سان‌روف‌ها را تعویض کند و نتیجه‌ی آن، مقاومت بیشتر سان‌روف نسبت به اعمال فشار خواهد بود. البته باید به این نکته اشاره کرد که این حرکت جنرال موتورز، به دلیل رعایت کردن استانداردهای ایمنی دولت فدرال نیز خواهد بود.

هنوز مشخص نشده که مشتریان جنرال موتورز از این موضوع شکایت کرده‌اند یا نه اما این موضوع، ماه گذشته و در بررسی تخصصی‌ که توسط GM انجام شده بود، مشخص گردید. هم فروشندگان نیز از فروش این خودرو را منع شده‌اند تا مشکلات احتمالی و موجود پیرامون این موضوع توسط سازندگان برطرف شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال