رونمایی شرکت منصوری از خودروی تیونینگ‌شده Ferrari 4XX Siracusa در نمایشگاه خودرو ژنو

خودروی Mansory Ferrari 4XX Siracusa، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تیونینگ خودرو در نمایشگاه ژنو امسال بود و همانطور که از نام آن پیداست، شرکت بزرگ Mansory که از بزرگ‌ترین‌ گروه‌ها برای تیونینگ کردن خودروها می‌باشد، فراری 488 را به شکلی جدید پیش روی کاربران قرار داده است. در طراحی این خودرو که بر اساس اتومبیل سوپر اسپرت Ferrari […]

خودروی Mansory Ferrari 4XX Siracusa، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تیونینگ خودرو در نمایشگاه ژنو امسال بود و همانطور که از نام آن پیداست، شرکت بزرگ Mansory که از بزرگ‌ترین‌ گروه‌ها برای تیونینگ کردن خودروها می‌باشد، فراری 488 را به شکلی جدید پیش روی کاربران قرار داده است.

در طراحی این خودرو که بر اساس اتومبیل سوپر اسپرت Ferrari 488 GTB انجام گرفته، متخصصین از مقادیر بالای فیبر کربن استفاده نموده و تقریبا تمامی بخش‌های این خودرو را تغییر داده‌اند. تغییرات در بخش‌های مختلفی همچون سپرها عقب و جلو، رکاب‌های کناری و باله‌های خودرو به خوبی مشخص است. در کیت بدنه‌ای که سازندگان از آن استفاده نموده‌اند نیز طرح‌ها و حالت‌های FXXK مورد استفاده‌ی افراد بوده و سعی شده تا این خودرو نیز بر همین اساس تیونینگ شود.

استفاده کردن از فیبر کربن باعث شده تا علاوه بر کاهش پیدا کردن قابل توجه وزن خودرو، عملکرد آن نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشد. در کنار این موضوع، متخصصین از آلیاژی سبک‌تر برای لاستیک‌های خودرو استفاده کرده‌اند که باعث بیشتر شدن سرعت خودرو و عملکرد آن شده است.

موتور 3.9 لیتری تقویت‌شده خودروی Mansory Ferrari 4XX Siracusa با طراحی دوباره اگزوزها، قدرت بسیار بالایی را برای این خودرو به ارمغان آورده و نتیجه‌ی آن چیزی نیست جز قدرت 790 اسب بخاری این خودرو در دور موتور 8000 دور دقیقه و همچنین گشتاور 870 نیوتون بر متر در دور موتور 3000 دور در دقیقه. این قدرت بالا نیز باعث شده تا شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها 2.9 ثانیه باشد و حداکثر سرعت این اَبَر خودرو نیز 341 کیلومتر بر ساعت باشد. کارهایی که متخصصین شرکت منصوری بر روی این خودرو انجام داده‌اند نیز باعث شده تا میادن جاذبه‌ی این خودرو تا 20 میلی‌متر کاهش پیدا کند که نتیجه‌ی آن، قدرت مانور بالاتر خودرو می‌باشد، جذاب است نه؟!

در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو را مشاهده نمایید:

Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-201610 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-20169 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-20161 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-201613 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-201612 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-20168 Mansory-488-at-Geneva-Motor-Show-20163

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال