فراری از نسخه‌ی اسپایدر خودروی لافراری پرده برداشت

بدون شک شرکت ایتالیایی فراری را می‌توانیم یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان حال حاضر دنیا در نظر گرفت. پیشتر این شرکت با معرفی و عرضه کردن خودروی LaFerrari به معنای “The Ferrari”، سعی داشت تا نبوغ خود در طراحی خودرو را به رخ کشیده و فراری را به گونه‌ای خاص‌تر از گذشته، معرفی نماید. حالا اولین […]

بدون شک شرکت ایتالیایی فراری را می‌توانیم یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان حال حاضر دنیا در نظر گرفت. پیشتر این شرکت با معرفی و عرضه کردن خودروی LaFerrari به معنای “The Ferrari”، سعی داشت تا نبوغ خود در طراحی خودرو را به رخ کشیده و فراری را به گونه‌ای خاص‌تر از گذشته، معرفی نماید. حالا اولین تصاویر رسمی از نسخه‌ی اسپایدر این خودرو، پیش از معرفی جهانی و زنده آن در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016، منتشر شده تا بیشتر با این محصول آشنا شویم. فراری اذعان داشته که این ابر خودرو برای افرادیست که دوست دارند در هوای آزاد، طعم واقعی رانندگی را بچشند!

مدیران فراری اعلام کرده‌اند اطلاعات کامل این خودرو اعم از نام کامل آن، تعداد دستگا‌ه‌هایی که تولید می‌شود و همینطور قیمت آن، در نمایشگاه خودروی پاریس اعلام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که از عنوان “Spider” در نام این خودرو استفاده نشود چرا که در گذشته از خودروهایی که به صورت کامل سقف جمع‌شونده داشته‌اند، با این عنوان نام‌گذاری می‌شدند. به همین جهت این احتمال وجود دارد که همانند نام خودروی “599SA”، فراری بخواهد نامی متفاوت را برای این ابر خودرو انتخاب کند.

Ferrari-LaFerrari-Spider-3

همینطور باید اشاره داشته باشیم که پیش از این پیش‌فروش این خودرو در یک رویداد خصوصی که چند ماه پیش برگزار شد، به پایان رسیده است. با این حال باید اشاره داشته باشیم که سقف این خودرو در دو مدل مختلف فیبر کربنی و پارچه‌ای عرضه خواهد شد که مدل اصلی با سقف فیبر کربنی، قیمتی بالاتر خواهد داشت. در مورد قدرت این خودرو نیز وجود موتور V12 در کنار یکی موتور 120 کیلوواتی، مجموع نیروی 949 اسب بخار را در اختیار LaFerrai Spider قرار می‌دهد!

Ferrari-LaFerrari-Spider-2

مهندسین فراری تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند عملکرد این خودرو را با وجود سقف جمع‌شونده، همتراز با نسخه‌ی کوپه نگاه داشته و با رعایت موارد آیرودینامیکی در آن، عملکرد LaFerrari Spider را حتی در برخی موارد بهتر نمایند.

به هر شکل باید تا نمایشگاه خودرو پاریس 2016 منتظر باشیم تا بتوانیم اطلاعات کامل‌تری در مورد این خودرو، در اختیارمان قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال