یاهو مسنجر پانزدهم مرداد به کار خود پایان خواهد داد؛ خداحافظی با نوستالژی

بدون شک یاهو مسنجر یکی از قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌هایی‌ است که بسیاری از کاربران با آن خاطره داشته و شاید ساعت‌های زیادی را با آن صرف کرده‌اند. حالا یاهو به صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد به کار این سرویس پس از 18 سال خدمت‌رسانی، در تاریخ 5 آگوست (پانزده مرداد) پایان دهد. این مسنجر […]

بدون شک یاهو مسنجر یکی از قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌هایی‌ است که بسیاری از کاربران با آن خاطره داشته و شاید ساعت‌های زیادی را با آن صرف کرده‌اند. حالا یاهو به صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد به کار این سرویس پس از 18 سال خدمت‌رسانی، در تاریخ 5 آگوست (پانزده مرداد) پایان دهد.

این مسنجر که در سال 1998 با نام Yahoo Pager کار خود را آغاز کرد، تنها مخصوص ارسال پیام‌ بود و پس از اضافه شدن امکانات جدید به آن، به Yahoo Massanger تغییر نام داد. این‌طور که VentureBeat اشاره داشته، یاهومسنجر در کشورهای آسیایی و اقیانوسیه، بیشترین کاربران را داشته و این‌طور که Bloomberg نیز اعلام کرده، شاید بتوان گفت که یاهومسنجر برای تاجران نفت، بیش از هر مردم دیگری با اهمیت بوده و شاید حالا این موضوع به چالشی بزرگ برای آنها تبدیل شود چرا که این مسنجر، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها و منابع آن‌ها برای پراکندن شایعات بی‌اساس و البته معرفی محصولات خود بوده است.

این‌طور که یاهو در آخرین پست مربوط به یاهو در بلاگ خبری خود اعلام کرده، این دو دسته از افراد به اندازه‌ای نبوده‌اند که یاهو بخواهد به پشتیبانی از این مسنجر ادامه دهد. البته نباید تصور کنید که یاهو هیچ جایگزینی برای انتقال پیام‌های کاربران ندارد، بلکه آنها اپلیکیشنی جدید با نام Messenger را طراحی نموده و از کاربران می‌خواهند که تا رسیدن 5 آگوست، تمام کارهای خود را در یاهو مسنجر انجام داده و پس از آن به نصب این اپلیکیشن جدید مبادرت نمایند. اپلیکیشن جدید Messenger، می‌تواند امکان انتقال بهترین تجربه برای پیام‌رسانی را میان کاربران فراهم نماید و یاهو زمان زیادی را برای توسعه آن صرف کرده است.

باید اشاره کنیم که در تاریخ 5 آگوست تنها این نرم‌افزار Yahoo Messenger نخواهد بود که هیچ پیامی را ارسال نمی‌کند؛ بلکه این نرم‌افزار در اپلیکیشن‌های جانبی که توسط دیگر توسعه‌دهندگان تولید شده نیز از کار خواهد افتاد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال