سرویس جدید گوگل برای آگاهی از طوفان‌های احتمالی

هنگامی که صحبت از موتورهای جستجوی فوق پیشرفته می‌شود گوگل همیشه حرف اول را در این زمینه می‌زند. با سرویس جدیدی که این کمپانی فعلا در آمریکا راه اندازی کرده می‌توان جان هزاران نفر را نجات داد چرا که از این پس گوگل طوفان‌های احتمالی را به کاربران خود گزارش می‌دهد. کاربران گوگل در کشور […]

هنگامی که صحبت از موتورهای جستجوی فوق پیشرفته می‌شود گوگل همیشه حرف اول را در این زمینه می‌زند. با سرویس جدیدی که این کمپانی فعلا در آمریکا راه اندازی کرده می‌توان جان هزاران نفر را نجات داد چرا که از این پس گوگل طوفان‌های احتمالی را به کاربران خود گزارش می‌دهد.

کاربران گوگل در کشور آمریکا از این به بعد می‌توانند با جستجوی کلماتی نظیر طوفان از وقوع این پدیده‌ی احتمالی با خبر شوند. با توجه به مکانی که کاربر در آن قرار دارد، گوگل مسیر طوفان پیش رو را حدس زده، زمان رسیدن طوفان به محل کاربر را پیش بینی می‌کند و در‌ آخر نکات ایمنی را از وبسایت‌های مختلف جمع آوری کرده و به کاربر ارائه می‌دهد. این نکات ایمنی همگی از وبسایت‌های رسمی جمع آوری شده و با توجه به میزان خطری که طوفان با خود به همراه دارد، نکات ایمنی با یکدیگر تفاوت دارند.

برای مثال اگر گوگل طوفانی را در حوالی منطقه‌ی شما شناسایی کند که با شما چند روز فاصله داشته باشد، در ابتدا گوگل مسیر آن طوفان را حدس می‌زند سپس اگر مسیر طوفان با محل شما همخوانی داشت، به شما دستورات لازم را برای در امان ماندن از طوفان ارائه می‌کند. اگر هم طوفان تنها چند ساعت با شما فاصله داشته باشد گوگل به شما پیشنهاد می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید تا در صورت رفتن برق به مشکل برنخورید و اگر طوفان تنها چند دقیقه با محل شما فاصله داشته باشد گوگل نکات ایمنی برای در امان ماندن از سیل و خرابه‌های ساختمان‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند.

سرویس جدید گوگل برای آگاهی از طوفان‌های احتمالی

همانطور که گفتیم این ویژگی فعلا در کشور آمریکا در دسترس است و فعلا مشخص نیست که این کمپانی قصد انتشار این سرویس را برای دیگر مناطق دارد یا خیر. بدون شک این سرویس در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارد و هنوز راه طولانی را پیش روی خود خواهد داشت تا بتواند جان افراد بیشتری را نجات دهد. طبیعتا تکنولوژی‌های امروزی و قابلیت پیش بینی طوفان‌های عظیم باعث خواهند شد تا دیگر شاهد طوفان‌های ویران کننده‌ و از دست دادن هزاران نفر در این نوع از طوفان‌ها نباشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال