گوگل‌ برنامه‌های اندروید و iOS خود را در صفحه‌ی اصلی سایتش تبلیغ می‌کند

یکی از مواردی که همه‌ی ما آن را به خوبی می‌شناسیم صفحه‌ی اول وب‌سایت گوگل است. این صفحه برخلاف صفحه‌های جستجوگر یاهو و بینگ باداشتن طراحی بسیار ساده همراه با لوگوی گوگل و چند دکمه دیگر چیز خاصی ندارد و همین مسئله باعث شده تا گوگل به یک جستجوگر محبوب تبدیل شود. حال به نظر […]

یکی از مواردی که همه‌ی ما آن را به خوبی می‌شناسیم صفحه‌ی اول وب‌سایت گوگل است. این صفحه برخلاف صفحه‌های جستجوگر یاهو و بینگ باداشتن طراحی بسیار ساده همراه با لوگوی گوگل و چند دکمه دیگر چیز خاصی ندارد و همین مسئله باعث شده تا گوگل به یک جستجوگر محبوب تبدیل شود.

حال به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تغییرات کمی را در این صفحه ایجاد کند و برنامه‌هایی را که تاکنون برای اندروید و iOS منتشر کرده را این صفحه تبلیغ کند. همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید با کلیک برروی تبلیغ گوگل وارد صفحه‌ای می‌شوید که لیست کاملی از برنامه‌هایی که گوگل برای اندروید و iOS منتشر کرده برای شما به نمایش در می‌آید.

در حالی‌که گوگل در زمینه‌ی گوشی‌های‌هوشمند رقیب اصلی iOS محسوب می‌شود، این شرکت تاکنون 62 برنامه‌ی مختلف را برای این سیستم عامل منتشر کرده است. این برنامه‌ها برنامه‌های اختصاصی این شرکت نظیر جیمیل یا برنامه‌هایی که برای توسعه‌دهندگان ساخته شده شامل می‌شوند. فعلا باید منتظر ماند و دید صفحه‌ی اصلی وب‌سایت گوگل در آینده دچار چه تغییراتی خواهد شد. آیا گوگل باز هم تبلیغات جدیدی را در این صفحه منتشر می‌کند یا فعلا قصد ندارد این صفحه را دچار تغییر و تحول کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال